AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 http://www.nrk.no/norge/foreldre-fester-sammen-med-russen-1.11716301 Hva tenker du om denne "trenden"? Anonymous poster hash: 80538...f66
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Det er EN kveld og de drikker med sine myndige barn. Hva er forskjell på dette kontra å drikke med ungene andre steder?? 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Haha, hadde ikke hørt om dette før men oppfatter det som morsomt og sikkert veldig kjekt! :-) Ungdommen oppfører seg nok også litt bedre når foreldrene er der, blir iverfall ingen gutter inn i bussen med pappaene til stede Helt normalt at foreldre tar seg en fest, og det er jo bare ekstra artig når de faktisk er ønsket med på russefeiringen for en natt. Anonymous poster hash: 35564...bb7 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Dårlige foreldre. Så foreldre kan ikke ta en tur på byn med sine myndige barn? De kan ikke feire litt med dem, på en privat buss? Herlighet, voksne mennesker tar seg jo en fest innimellom, det er helt normalt. Og er ikke nødvendigvis alle som drikker når de er der heller, iverfall ikke hemningsløst. Hadde en datter på 30 tatt med seg sin mor på 50 en jentekveld på byn, hadde dere vel bare stilt spørsmål med hele artikkelen. Anonymous poster hash: 35564...bb7 5
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Så foreldre kan ikke ta en tur på byn med sine myndige barn? De kan ikke feire litt med dem, på en privat buss? Herlighet, voksne mennesker tar seg jo en fest innimellom, det er helt normalt. Og er ikke nødvendigvis alle som drikker når de er der heller, iverfall ikke hemningsløst. Hadde en datter på 30 tatt med seg sin mor på 50 en jentekveld på byn, hadde dere vel bare stilt spørsmål med hele artikkelen. Anonymous poster hash: 35564...bb7 Vel, man hadde lurt på den 50-årige moren som dro på jentekveld med datteren ja.
Djungelvrål Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Før i tia, dro hele bygda på bygdefest og både voksne og ungdommer koste seg sammen. Var helt vanlig, ser ikke helt problemer. 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Ser ikke noe galt i dette Foreldrene får et lite innblikk i hvordan russefeiringen i dag er og får være med å ta del i det for noen timer. At voksne nyter alkohol sammen med myndige ungdommer kan jeg ikke se noe galt med. Det er for min del et forbehold her om at alle parter oppfører seg og ikke drar den for langt selvfølgelig slik som med alle situasjoner. Anonymous poster hash: ebc49...bd7 2
Petra75 Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Vel, man hadde lurt på den 50-årige moren som dro på jentekveld med datteren ja. Min mor - som feiret min 21 årsdag med meg på danskebåten - burde ha blitt sperret inne hun da? Tull. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Det her hadde vært utrolig flaut for meg som tenåring. Men det har kanskje noe med forholdet til foreldre å gjøre, vi har aldri drukket sammen og jeg synes fortsatt (jeg er 25) det virker ubehagelig å se noen av dem full. Vi har ikke det nære venneforholdet heller, som jeg ser noen har til sine foreldre. Her virker det derimot som det er gode, sunne forhold. Det er neppe dritafest heller, men bare morsom stemning og noen øl, med foreldre inkludert. Må være fint for foreldrene å få ta del i russefeiringen til barna Anonymous poster hash: 136d3...41c 1
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Min mor - som feiret min 21 årsdag med meg på danskebåten - burde ha blitt sperret inne hun da? Tull. Skrev jeg det???
Gjest Nikee Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Så utrolig gøy Synes det er bra foreldre får være med en kveld og oppleve hva ungene har arbeidet med i flere år. Sikkert et fint minne for alle sammen
_Aries Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Denne trenden liker jeg! Synes det er bra at foreldrene er med å feire barnas endte skolegang, og at det er alkohol i bildet er helt uproblematisk. At foreldrene er engasjert og vil delta i denne feiringen er med på styrke forholdet dem i mellom.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Virker som foreldre som ikke opplevde nok i russetiden selv plutselig skal ta det igjen. Egentlig litt patetisk, selv om man ser bra ting i det og. Anonymous poster hash: b7d00...b41
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Vi tok også med osd foreldrene våre på rulling i bussen da jeg var russ for 8 år siden, men de ble vennlig kastet av da mørket senket seg og dansing og hard drikking skulle starte. DET ville vi bare ikke ha de med på. Hehe.Anonymous poster hash: 964c3...2ff
Petra75 Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Skrev jeg det??? Nei. Men hva er det du lurer på når det gjelder foreldre som tar seg en fest med de voksne barna sine, da?
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Nei. Men hva er det du lurer på når det gjelder foreldre som tar seg en fest med de voksne barna sine, da? Skrev jeg noe om at jeg lurte på noe?? 1
Petra75 Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Skrev jeg noe om at jeg lurte på noe?? Ja: "Vel, man hadde lurt på den 50-årige moren som dro på jentekveld med datteren ja." Jeg er bare nysgjerrig på hva du lurer på.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Ja: "Vel, man hadde lurt på den 50-årige moren som dro på jentekveld med datteren ja." Jeg er bare nysgjerrig på hva du lurer på. Å ja, sånn ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå