Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er født som mann men har i hele mitt liv følt meg som kvinne. Utseendemessig har jeg også mange feminime trekk (små hender, små føtter (str. 40), liten penis (6-8 cm), flotte ben og litt stor rumpe. Ikke mye hårvekst heller og mange feminie trekk. Stemmen min er heller lys for å være mann.

Tror jeg ville passe bra som kone og ektefelle og liker de rollene. MEN spørsmålet er om er det menn eller kvinner som gjerne ville hatt meg, og er verden kommet så langt at slik går an?

Takknemlig for svar , mvh Mona

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hver sin lyst.

Anonymous poster hash: f93d9...3fc
Skrevet (endret)

Ja, det finnes mange som liker personer som deg.

Det er bare å sjekke ut sider som f.eks. Gaysir. Der kan du sikkert finne noen som er i samme situasjon som deg, og du vil kunne finne de som liker personer som deg.

Endret av Berentsens
  • Liker 1
Gjest Dalma
Skrevet

Vi lever i 2014. Menn og kvinners "roller" er ikke inngravert i stein. Jeg er kvinne, men ikke fanden om jeg skal bli noen husmor skulle jeg noen gang finne på å gifte meg.

Gjør det du føler for. Og ja, du finner helt sikkert en kvinne som passer deg og ditt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om du har vært her og sett? Prøv på forumet her, så blir du kanskje kjent med folk i samme situasjon og kan få tips fra folk som kan gi råd.

http://transe.no/ Anonymous poster hash: 1fe89...fa9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...