AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Møtte en koselig gutt på byen på forrige fredag, siden det har vi snakket på sms og chat. Han er en skikkelig god fyr som er rett og slett god tvers igjennom, han har god humor, osv, så han er jo absolutt en jeg vil bli bedre kjent med. Han har fra begynnelsen vært veldig raus på komplimentene, både de overfladiske som går på utseende og de litt mer ''dype'' komplimentene. De to siste dagene har alt bare eskalert og han overøser meg med komplimenter og kjærlighetserklæringer. Trenger tid på å utvikle følelser og bli kjent med fyren, men jeg føler jeg kveles i all den rosenrøde kjærligheten han overøser meg. Hvordan kan jeg slakke ned litt på alt dette? Vil ikke ødelegge den gode tonen mellom oss, og vil ihvertfall ikke såre han. Anonymous poster hash: 574a1...168
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Du må justere ned forventningene hans på en vennlig måte. Si at du liker ham veldig godt, og ønsker å gi dette en sjanse men at du fortsatt føler dere er i bli-kjent fasen og vil ta ting rolig. Anonymous poster hash: f4679...6f6 1
Gjest Heartbeat Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Run for your life. Menn som overøser deg med komplimenter HELE tiden og det nesten før dere er blitt kjent ville jeg styrt unna. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Run for your life. Menn som overøser deg med komplimenter HELE tiden og det nesten før dere er blitt kjent ville jeg styrt unna. Støttes. Min erfaring er at de som er veldig intens er det noe skikkelig galt med. Slik var min eks, han dumpet meg fordi jeg ikke gav han nok oppmerksomhet pga kreft. Han var også ekstremt overfladisk og selvopptatt, han gav bare masse komplimenter 24/7, virker ikke genuint da. Har også mer erfaring med folk som er intens. De ble alle helt crazy da jeg til slutt avslo de høflig, da var jeg plutselig bitch og det som verre er. Han ene truet med å drepe meg. Kun dårlige erfaringer med den typen menn.Anonymous poster hash: 992e2...450 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg kaster meg på "varsko"koret her. Vær forsiktig og finn ut om han er i en "idelaiseringsfase" hvor du føler deg sett og verdsatt på en måte du aldri har gjort før. Den følges ofte av en devalueringsfase, og da er det ikke måte på hvor "forferdelig" du kan bli oppfattet og hva du må gjøre for å forklare, forstå, tilpasse... Hør også etter hvordan han omtaler andre kvinner han har kjent over tid, selv om han skulle si at du er totalt annerledes. Det er gjerne slik at når noen har trodd de har møtt en "gud/gudinne" og finner ut at de faktisk er mennesker med nyanser og følelser og reaksjoner - så blir skuffelsen enorm og bitterheten veldig påtrengende og veldig uttalt. Anonymous poster hash: 18ac6...6a1 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Min ex var på samme måte. Han begynte med kjærlighetserklæringer etter bare å ha kjent han i noen uker. Viste seg at han bare var forelsket i forelskelsen og var livredd for å være alene. Anonymous poster hash: f9fbc...e4b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå