Gå til innhold

Hemmelig beundrer er det creepy eller er det søtt?

Hemmelig beundrer  

31 stemmer

1. 1. Hemmelig beundrer er det søtt (JA) eller er det bare creepy (NEI)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på og gi en blomst/gave. Til ei som hemmelig beundrer.

Anonymous poster hash: c19d7...124
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det er søtt. Så lenge det ikke går til 100 sms om dagen og anklager om "du er jo min!" dersom hun møter en annen.

• Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet søtt, men det kommer jo an på hva du ønsker å få ut av det?

• Liker 3
Skrevet

Men du, du burde jo gi et hint om hvem du er da. Sånn i tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Det er søtt om det er så uskyldig som en gave, en lapp og liknende. Ikke begynn å stalke henne hvertfall, da blir det creepy med en gang!

• Liker 3
Skrevet

Det er jo ikke creepy, men jeg må si at hadde det vært meg du ga noe sånt til, så hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse for å finne ut hvem du var. Derfor hadde det vært potensiell kilde til mye nysgjerrighet og kanskje litt irritasjon, som for meg hadde skygget over at det var en fin gest. :P

Med mindre du har tenkt å skrive "Du ser så fredfull ut når du sover" eller lignende, så er det altså ikke creepy.

Gjest Dalma
Skrevet

Verken søtt eller creepy. Bare plagsomt.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo søtt, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser - men jeg hadde som flere andre satt himmel og jord i bevegelse for å finne ut av hvem du er.

Hva med noe litt enklere?

Blomster og et kort som sier noe sånt som at hun virker som en fin jente/kvinne å gi blomster til. Hadde vært kjekt å bli bedre kjent. Hilsen *dittnavn* (selvsagt en bedre formulering)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo søtt, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser - men jeg hadde som flere andre satt himmel og jord i bevegelse for å finne ut av hvem du er.

Hva med noe litt enklere?

Blomster og et kort som sier noe sånt som at hun virker som en fin jente/kvinne å gi blomster til. Hadde vært kjekt å bli bedre kjent. Hilsen *dittnavn* (selvsagt en bedre formulering)

Ja ser det er noen som skriver det samme som deg ja.

Har lyst til og spørre denne jenten ut ja, men har lyst til og prøve ut dette og se hvordan hun reagere, og eg tror at hun kan finne ut hvem det er ifra viss hun tenker seg om, for eg gjorde noe lignende for valentinsdagen men da med navn men da var det en generell greie for flere, med et fokus på henne selv om eg ikke skriv det direkte.

Og inntryket som eg fikk etter det var at di fleste som fikk den oppmerksomheten skjønte at det var mest ment til henne.

Så no har eg lyst til og prøve noe litt meira direkte uten og komme ut og si at det er meg helt endag.

Så har lyst til og gi henne blomst/blomster og se hvordan hun reagerer og om hun kanskje skjønner at det er meg.

Så da har eg et lite spørsmål hva bør eg gi til henne en rose eller flere, eller bør eg gå for en annen blomst?

Skrevet

Ja ser det er noen som skriver det samme som deg ja.

Har lyst til og spørre denne jenten ut ja, men har lyst til og prøve ut dette og se hvordan hun reagere, og eg tror at hun kan finne ut hvem det er ifra viss hun tenker seg om, for eg gjorde noe lignende for valentinsdagen men da med navn men da var det en generell greie for flere, med et fokus på henne selv om eg ikke skriv det direkte.

Og inntryket som eg fikk etter det var at di fleste som fikk den oppmerksomheten skjønte at det var mest ment til henne.

Så no har eg lyst til og prøve noe litt meira direkte uten og komme ut og si at det er meg helt endag.

Så har lyst til og gi henne blomst/blomster og se hvordan hun reagerer og om hun kanskje skjønner at det er meg.

Så da har eg et lite spørsmål hva bør eg gi til henne en rose eller flere, eller bør eg gå for en annen blomst?

Personlig vil jeg bare gjenta at jeg liker gutter som kan stå for det de gjør. Du trenger ikke være den tøffeste i verden og kjøre motorsykkel, men en blomst fra en ålreit fyr som vil bli kjent med meg er 1000x bedre enn hemmelig beundrer-blomst.

Jeg synes at roser er noe man får fra kjæresten sin eller på valentines. Jeg ville gått for en uhøytidelig bukett, gjerne litt lys i fargene uten at det nærmer seg sorg/kondolanse-blomster. Spør i blomsterforetningen. Og viktig at den ikke er spesielt dyr, det kan fort skremme henne :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hva er vitsen egentlig?

Jeg tror sånt kan fungere, men da kun om du er en mann som ikke trenger å spørre på Kvinneguiden om det er kult eller ikke, som er en indikator på at du ikke vet hva du driver med.

Fortell henne i klartekst neste gang du snakker med henne eller send henne en melding om du ikke tør førstnevnte:

"Jeg har lyst å invitere deg med på noe en dag! Hvilken dag er best for deg?"

:)

Skrevet

Ser ikke vitsen jeg heller.

Syns det er ekkelt, fikk blomster som sto utenfor døra mi , jeg kastet de i søppelcontaineren. Jeg vet ikke hvem det er fra, hvilke intensjoner de har. Så inntil de kan si hvem de er vil jeg ikke ha noe med hva de har å gi å gjøre, om det er blomster eller en lapp.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ikke akkurat en hemmelig beundrer type ting, men jeg hadde møtt en ung pike som bor i bygget mitt et par ganger og bestemte meg for at jeg hadde lyst til å invitere henne med ut.

Vi var på fornavn og jeg fant postkassen hennes i fellesoppgangen. Ettersom jeg aldri så henne igjen vurderte jeg å legge en lapp i postkassen hennes, men jeg var redd det ble for 'creepy'.

Møtte på henne noen dager senere, inviterte henne med ut (hun sa ja) og var sjeleglad for at jeg ikke hadde lagt lappen i postkassen hennes.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...