Gå til innhold

Kunne du datet meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynelig så hadde jeg aldri gått inn i et forhold med en ufør. Ufør pga psykiske diagnoser hadde aldri vært aktuelt. Grunnen er at jeg har hatt kjærester med større psykiske problemer, og det er ikke noe jeg ønsker å gå inn igjen. Det er sikkert forskjeller fra person til person, men brent barn og den regla der...

Jeg vil ha en partner som jeg kan dele mitt liv med, og at vi ikke må leve hennes liv. Med tanke på aktivitetsnivå og det økonomiske. Jeg er redd for at hun hadde satt begrensninger på livet mitt etterhvert på det området. Jeg ønsker en partner som har et aktivt liv, lange turer i skogen, trening, løping og slike ting. I tillegg til både å kunne stikke ut å spise, reise på utenlandsferier og slikt.

Nå trives jeg også såpass godt med singellivet og det livet jeg lever, slik at folk som ikke kan dele mine hobbyer, interesser og aktiviteter mister jeg fort interessen for. Fordi ønsket om en kjæreste er så liten rett og slett.

Anonymous poster hash: 87c52...dfe
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ville ikke datet en ufør. Vil ha en sterk person som kjæreste. Jeg tenker at det psykiske påvirker det fysiske. Noen mennesker med fysisk sykdom har det som følge av egne tanker og følelser, noe som en selv kan påvirke og endre på. Så å plassere seg selv i en permanent tilstand som ufør blir da å ha gitt opp eller stagnert på et viktig område, som også påvirker andre områder. En midlertidig ufør blir noe annet.

Anonymous poster hash: b157b...cd4
Skrevet

Bare ett spørsmål: Hva hvis kona blir pensjonist noen år før deg? Og ikke er så opptatt av høy levestandard?

Anonymous poster hash: ce467...0a2

Det er litt forskjell på å ha vært deltagende i et helt yrkesliv for så å pensjonere seg i forhold til å ha vært ufør store deler av livet. Hvis en dame ikke er opptatt av høy levestandard i den forstand at å bo i et rekkehus i periferien av landet er greit, og at en uke på mallorca i året dekker feriebehovet, så er vi nok rett og slett ikke komplementære, og har litt for forskjellig innstilling til livet. Med andre ord, det hadde ikk funket så bra! Jeg liker damer med ambisjoner i utdannelse - og yrkesliv.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fare, jeg er ikke så overbegeistret for stor aldersforskjell selv :) Takk, men nå var meningen med tråden å finne ut litt mer om hva menn på kg tenkte om min situasjon. Og jeg tror ikke på at de fleste er fengselsfugler og det som er verre.

Anonymous poster hash: ce467...0a2

Man trenger ikke å være fengselsfugl for å oppføre seg som dritt ;).

Kanskje heller mennesker som sliter med seg selv og sin situasjon og lar det gå ut over andre.. Det var mer det jeg siktet mot.

Anonymous poster hash: 3396e...9d6

Skrevet

De fleste mannfolkene jeg har sett kommentere på ting her inne har jeg på følelsen av at sitter i fengsel og har lov til å bruke internett, er innlagt på psykiatrisk eller har verge. Meningene dems hører ikke hjemme i et friskt hode. Finnes sikkert oppegående mannfolk her inne også, men når flertallet er helt bak mål så synes jeg ikke hun skal tenke så mye på hva mannfolk her inne mener.

Anonymous poster hash: 4d135...871

Godt det er kvinner som deg til å opprettholde en sunn balanse i debattene da ...demme opp for alle blåste menn her inne :laugh:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Rainbow81, mod

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nå er det ikke akkurat mannfolk som sitter på kvinneguiden man vil date.. så om du får negative svar her ville jeg ikke tenkt så mye på om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 4d135...871

Den var jo forholdsvis krass syntes jeg. Å dra mannfolk over EN kam sånn er bare latterlig tåpelig.

Jeg selv er en mann som er titt og ofte her inne...Så jeg er ikke verdt å date jeg da? Hva vet du om hvordan vi er? Jeg liker å være her for å lese hva og hvordan damene tenker og føler....Er det ikke det damene klager på at vi aldri forstår da?

Pffff...jaja over til TS her....

Jeg kunne greit datet en dame som er ufør. Bare du er lys til sinns og ser positivt på livet selv om du er i "hardt vær".

de fleste av oss har fysiske skavanker i en eller annen form....Ikke no problem det

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...