AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #81 Skrevet 14. mai 2014 I skauen er det gjerne elg, drar dem ned etter bare hornene og gjør resten med hendene. Hender at jeg også tar en og annen grizzlybjørn men det er ikke så mange av dem i norske skoger. Når jeg er hjemme i byen så går det mest i kloakkrotter og en eller annen due. Anonymous poster hash: eaa1f...8f3 Du kødder Anonymous poster hash: ce467...0a2
Atle Tisk Skrevet 14. mai 2014 #82 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har vært samboer før, så jeg vet det ikke er så bra for meg med mennesker rundt meg hele døgnet. Det går fint i perioder, men så er det tider jeg bare vil krype ned i godstolen alene og lese en bok eller glo ut vinduet med musikk i bakgrunnen. Anonymous poster hash: ce467...0a2 Har gjort meg samme erfaringene jeg også. Det er viktig å være bevisst på hva man trives best med over tid, og ta hensyn til det. Da føler en jo at en lever et liv i mest mulig balanse og det i seg selv gir jo positive personlige gevinster, og kommer også et forhold til gode i lengden.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #83 Skrevet 14. mai 2014 Du får finne en mann du hehe Anonymous poster hash: ce467...0a2 Hehe ja Anonymous poster hash: a29c0...b37
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #84 Skrevet 14. mai 2014 Synes ikke Druid er noe rasshull bare fordi han ville valgt bort en dame som kunne blitt en seriøst klamp om foten på ham. Jeg ville valgt en syk uføretrygdet fyr bort på et blunk selv også, og ingen skal komme å si at jeg er egoistisk og arrogant pga det. Jeg har ikke brukt ordet rasshøl, så det får du ta på egen kappe. At han er arrogant, det er det ingen tvil om. Og det har jeg rett til å mene, så ikke kom her og lek en hvit dameridder. Anonymous poster hash: ce467...0a2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #85 Skrevet 14. mai 2014 Du kødder Anonymous poster hash: ce467...0a2 Tror du? Var bare en måte å si at jeg ikke nødvendigvis liker alt som er standard, ikke bare for reiser men generelt i livet. Anonymous poster hash: eaa1f...8f3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #86 Skrevet 14. mai 2014 Har gjort meg samme erfaringene jeg også. Det er viktig å være bevisst på hva man trives best med over tid, og ta hensyn til det. Da føler en jo at en lever et liv i mest mulig balanse og det i seg selv gir jo positive personlige gevinster, og kommer også et forhold til gode i lengden. Du har brukt tiden på å se på ting du Anonymous poster hash: ce467...0a2
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #87 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har ikke brukt ordet rasshøl, så det får du ta på egen kappe. At han er arrogant, det er det ingen tvil om. Og det har jeg rett til å mene, så ikke kom her og lek en hvit dameridder. Anonymous poster hash: ce467...0a2 Leik ridder??? Hva med holdningen din da? Du blir pottesur bare pga folk er ærlige om at de ikke vil ha en uføretrygdet som romantisk partner, må tåle å bli valgt bort uansett om det er pga man er feit, stygg, gammel, eller uføretrygdet.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #88 Skrevet 14. mai 2014 Tror du? Var bare en måte å si at jeg ikke nødvendigvis liker alt som er standard, ikke bare for reiser men generelt i livet. Anonymous poster hash: eaa1f...8f3 Ja, spesielt når det gjelder kloakkrottene. Med mindre du er i slekt med fuglemannen.. Anonymous poster hash: ce467...0a2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #89 Skrevet 14. mai 2014 Leik ridder??? Hva med holdningen din da? Du blir pottesur bare pga folk er ærlige om at de ikke vil ha en uføretrygdet som romantisk partner, må tåle å bli valgt bort uansett om det er pga man er feit, stygg, gammel, eller uføretrygdet. Pottesur nei? Det er flere som har gitt ærlige svar uten å ty til den type holdning. Anonymous poster hash: ce467...0a2
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #90 Skrevet 14. mai 2014 Pottesur nei? Det er flere som har gitt ærlige svar uten å ty til den type holdning. Anonymous poster hash: ce467...0a2 Jeg ser ikke noe galt med holdningen hans.
Gjest Funky Punk Skrevet 14. mai 2014 #91 Skrevet 14. mai 2014 Tror ikke det skal være noe problem å møte noen selv om man er ufør. Men som andre nevner tidligere i tråden, sterke psykiske lidelser kan nok være avskrekkende for de fleste. Jeg er selv ufør pga fysiske lidelser og har en fantastisk mann i livet mitt. Vi matcher hverandre godt og har mye felles interesser, men samtidig så har han en jobb som gjør at han er mye borte i tillegg til hobbyer og venner, så jeg får tid til å slappe av og ligge hele dagen på sofaen om det er alt jeg klarer en dag Når jeg har gode dager og han er hjemme, så finner vi på ting sammen, men da blir det gjerne litt tilpasset til hva jeg klarer Drar vi på konsert så passer vi på at det er sitteplasser, drar vi ut i skogen så kjører vi atv osv.
Atle Tisk Skrevet 14. mai 2014 #92 Skrevet 14. mai 2014 Du har brukt tiden på å se på ting du Anonymous poster hash: ce467...0a2 Joda, jeg har vel sett en del ting. Men nå har jeg jaggu fått et snev av nærsynthet, så nå må jeg visst "se enda nærmere på ting".
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #93 Skrevet 14. mai 2014 Joda, jeg har vel sett en del ting. Men nå har jeg jaggu fått et snev av nærsynthet, så nå må jeg visst "se enda nærmere på ting". Sett på brillene dine! Anonymous poster hash: ce467...0a2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #94 Skrevet 14. mai 2014 Ja, spesielt når det gjelder kloakkrottene. Med mindre du er i slekt med fuglemannen.. Anonymous poster hash: ce467...0a2 Sannheten er at jeg bruker dem som kjæledyr. Har ei hunnrotte som heter sewerine Anonymous poster hash: eaa1f...8f3
Atle Tisk Skrevet 14. mai 2014 #95 Skrevet 14. mai 2014 Sett på brillene dine! Anonymous poster hash: ce467...0a2 Har progressive linser, men ikke fornøyd med dem, bruker dem ikke. Får enten få vanlige linser eller få meg noen briller jeg kan bruke av og til når jeg mål se skarpt nok på en viss avstand. Ikke bare-bare å bli gammal!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #96 Skrevet 14. mai 2014 Har progressive linser, men ikke fornøyd med dem, bruker dem ikke. Får enten få vanlige linser eller få meg noen briller jeg kan bruke av og til når jeg mål se skarpt nok på en viss avstand. Ikke bare-bare å bli gammal! Hvor gammel er du da? Ca? Anonymous poster hash: ce467...0a2
Atle Tisk Skrevet 14. mai 2014 #97 Skrevet 14. mai 2014 Hvor gammel er du da? Ca? Anonymous poster hash: ce467...0a2 ca 40
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #98 Skrevet 14. mai 2014 Fint å lese en tråd om uføretrygd som ikke er gjennomsyret av fordommer! Når det er sagt, er det mange som sier de kunne datet en uføretrygdet hvis personen var uføretrygdet pga noe fysisk, men ikke noe psykisk, og det er trist å høre. Hvorfor kunne dere ikke datet noen med psykiske problemer? En her nevnte noe om at folk er irrasjonelle nok generelt, noe jeg forstår dithen at psykisk psyke er verre- mer irrasjonelle enn normalen. Til dette vil jeg si at jeg oppfatter mange "normale" mennesker som mye mer irrasjonelle enn meg selv. Jeg har psykiske problemer, (er dog ikke uføretrygdet, men faren er til stede for at det kan skje) og reagerer ofte på at andre folk reagerer irrasjonelt, hysterisk, eller ute av proposjoner. Man trenger ikke være irrasjonell for å ha psykiske problemer. Jeg tror jeg er langt lettere å forholde meg til enn mange såkalt normale mennesker.. Anonymous poster hash: b88ee...86b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #99 Skrevet 14. mai 2014 Fint å lese en tråd om uføretrygd som ikke er gjennomsyret av fordommer! Når det er sagt, er det mange som sier de kunne datet en uføretrygdet hvis personen var uføretrygdet pga noe fysisk, men ikke noe psykisk, og det er trist å høre. Hvorfor kunne dere ikke datet noen med psykiske problemer? En her nevnte noe om at folk er irrasjonelle nok generelt, noe jeg forstår dithen at psykisk psyke er verre- mer irrasjonelle enn normalen. Til dette vil jeg si at jeg oppfatter mange "normale" mennesker som mye mer irrasjonelle enn meg selv. Jeg har psykiske problemer, (er dog ikke uføretrygdet, men faren er til stede for at det kan skje) og reagerer ofte på at andre folk reagerer irrasjonelt, hysterisk, eller ute av proposjoner. Man trenger ikke være irrasjonell for å ha psykiske problemer. Jeg tror jeg er langt lettere å forholde meg til enn mange såkalt normale mennesker.. Anonymous poster hash: b88ee...86b Du har nok rett i at det er mange fordommer rundt psykiske sykdommer også, men for min del så ville jeg jo sett på hva den psykiske sykdommen innebar. Det er f. eks stor forskjell på schizofreni eller vrangforestillinger og f. eks en lettere depresjon, men begge er jo psykiske sykdommer under paraplybegrepet Anonymous poster hash: eaa1f...8f3
Gjest Funky Punk Skrevet 14. mai 2014 #100 Skrevet 14. mai 2014 Fint å lese en tråd om uføretrygd som ikke er gjennomsyret av fordommer! Når det er sagt, er det mange som sier de kunne datet en uføretrygdet hvis personen var uføretrygdet pga noe fysisk, men ikke noe psykisk, og det er trist å høre. Hvorfor kunne dere ikke datet noen med psykiske problemer? En her nevnte noe om at folk er irrasjonelle nok generelt, noe jeg forstår dithen at psykisk psyke er verre- mer irrasjonelle enn normalen.Til dette vil jeg si at jeg oppfatter mange "normale" mennesker som mye mer irrasjonelle enn meg selv. Jeg har psykiske problemer, (er dog ikke uføretrygdet, men faren er til stede for at det kan skje) og reagerer ofte på at andre folk reagerer irrasjonelt, hysterisk, eller ute av proposjoner. Man trenger ikke være irrasjonell for å ha psykiske problemer. Jeg tror jeg er langt lettere å forholde meg til enn mange såkalt normale mennesker.. Anonymous poster hash: b88ee...86b Tror mange kvier seg for å date mennesker med psykiske problemer, da noen (selvfølgelig ikke alle) kan ha problemer med å være sammen med andre mennesker, være depressiv, gråte mye, kanskje være mer sjalu enn andre og rett og slett skape et ganske ustabilt hjemmemiljø/forhold. Men som sagt, dette gjelder ikke alle, men jeg tror iallefall det er lettere for friske mennesker å forholde seg til uføre med fysiske plager enn psykiske plager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå