AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Skal lage en "lysbilde"-fremvisning av bilder av konfirmanten og skulle gjerne hatt musikk på. Så da lurer jeg jo på om det er mulig å hente musikk fra itunes og bruke til det? Og er det noen som har forslag til musikk? Det er gutt og favoritten er kiss. Så hadde jo vært fint med noe av kiss da, eller i samme sjangeren. Har søkt litt på youtube, men finner ikke noe hvor jeg syns teksten kunne funke.Anonymous poster hash: 80f18...9a0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Ingen som har forslag? Eneste jeg finner er "når du sover" og "bare du" med cc cowboys. Kan man bruke de i en sånn setting?Anonymous poster hash: 80f18...9a0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Cc cowboys er jo veldig langt i fra kiss da! Og mest sannsynlig synes arvingen at det er helt på tryne dårlig musikk. Men du mener kanskje at det viktigste er at gjestene liker det? Da kan du sikkert gå for de du har valgt. Anonymous poster hash: 545b4...aeb
Apocalypse Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Ingen som har forslag? Eneste jeg finner er "når du sover" og "bare du" med cc cowboys. Kan man bruke de i en sånn setting?Anonymous poster hash: 80f18...9a0 Tror jeg hadde blitt kjempeflau hvis de sangene hadde blitt spilt av da jeg ble konfirmert. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Mitt råd er å ikke ha musikk i hele tatt. La bildeframvisningen stå på i bakgrunnen, så kan folk gå å kikke når de føler for det. Det å være gjest å sitte å se på bilder fra hele oppveksten med klissete musikk er helt forjævlig for å være ærlig. Anonymous poster hash: 25cd6...a5a
Millimani Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Er det sånn at du skriver en bildetekst til hvert bilde, og viser ett og ett eller alle sammen, kan du vurdere å ha noe rolig bakgrunns-musikk som bare er en melodi og ikke sang. Det samme hvis du snakker mye selv underveis. Alternativt trenger du ikke ha musikk på i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå