Gå til innhold

Ble akkurat singel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, er ute endel, farter. Men det er ting jeg kjenner jeg er nervøs til.

Takler flørting veldig dårlig, blir så rar av positive ord. Vet at amnge sier det for å få noe. Men kommer ikke til å hoppe på første og beste.

Også når det kommer til dating, har aldri datet før, restaurant og slikt. Det var ikke sånn jeg og x ble kjent..

Vet at jeg blir nervøs når andre ser meg spise :P

Og sex og kyssing med ny person. Hvordan vil det bli liksom, er jeg god nok.

Så mye rart jeg tenker på. Har tatt opp flere gamle hobbyer også.

Hva mer kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e543f...7bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av litt med singeltilværelsen først, tenker jeg :-) Så vil resten komme naturlig etterhvert.

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Ta ett steg av gangen. Ikke stress det... Og gjør som Fiona sier ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen merket jeg at jeg satt å ventet på atnoen skulle komme hjem. Men så skjønte jeg at det ikke skjer, og at jeg gjør som jeg vil. Så det ble en kjøretur. Alt er så nytt.

Forholdet mitt varte i nærmere 5år.

Anonymous poster hash: e543f...7bf

Skrevet

Jeg skjønner ikke denne fartingen for å finne en ny mann når en nylig er blitt singel. Men ikke gjør ting som får deg til å føle deg ubekvem.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne fartingen for å finne en ny mann når en nylig er blitt singel. Men ikke gjør ting som får deg til å føle deg ubekvem.

Kanskje fordi utrolig mange sliter med å være alene eller ikke vil være alene, tipper jeg :).

Ang. Det med ubekvem; mener du at man ikke skal utfordre seg selv? :)

Man må gjerne ut av ens egen komfortsone og kanskje oppleve ting som er litt ubekvemt hvis man skal prøve noe nytt.

Skrevet

Kanskje fordi utrolig mange sliter med å være alene eller ikke vil være alene, tipper jeg :).

Ang. Det med ubekvem; mener du at man ikke skal utfordre seg selv? :)

Man må gjerne ut av ens egen komfortsone og kanskje oppleve ting som er litt ubekvemt hvis man skal prøve noe nytt.

Hvis en har som mål å ikke føle seg ubekvem, og derfor presser seg så er det en ting, men dersom mange situasjoner fører til behag så mener jeg det kan være klokt å roe ned en par hakk.

Jeg feks nekter å delta i trekanter og sånt bare fordi noen mener jeg må ut av komfortsonen, om du skjønner poenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...