McKibben Skrevet 3. august 2014 #181 Del Skrevet 3. august 2014 Petter Pilgaard, Linni Meister 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #182 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg har ikke noe imot fotballfrue, men jeg liker ikke mannen hennes så godt... Lars Kristian Eriksen. Sånne typer syns jeg bare er blæ. Liker heller ikke Tone Damli, Andrea Badendyck, han derre Alexander og et eller annet som spiller i True Blood bla. Eller kanskje han var svensk? Liker heller ikke Sophie Elise, Kristina Andersen, TCMN... Liker heller ikke hun Mia Gundersen eller hva hun heter igjen. Hun som er dommer i norske talenter og skal vi danse..Anonymous poster hash: 7541b...947 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #183 Del Skrevet 3. august 2014 Glemte å nevne Linni Meiser også. Æsj.Anonymous poster hash: 7541b...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 6. august 2014 #184 Del Skrevet 6. august 2014 Linni Meister: I alle intervjuer MÅ hun snakke om puppene sine. VI har fått med oss at de er store for lenge, lenge siden Ida Fladen: hun er overalt, og ikke skjønner jeg hvorfor Sandra Lyng Haugen: utleverende reportasjer om hvorfor hun velger eldre menn i se og hør er ikke særlig interessant spør du meg Paradise-deltakere som søker lykke og kjendisstatus i storbyen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. august 2014 #185 Del Skrevet 7. august 2014 Kathrine moholt. Hvorfor må hun dra med seg den ungen overalt?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #186 Del Skrevet 7. august 2014 Kathrine moholt. Hvorfor må hun dra med seg den ungen overalt?? På Allsang på grensen i går ble det til og med sunget bursdagssangen for en av barna hennes! Anonymous poster hash: 9653a...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. august 2014 #187 Del Skrevet 7. august 2014 Kathrine moholt. Hvorfor må hun dra med seg den ungen overalt?? Kathrine Moholt er da så søøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. august 2014 #188 Del Skrevet 7. august 2014 På Allsang på grensen i går ble det til og med sunget bursdagssangen for en av barna hennes! Anonymous poster hash: 9653a...b63 OH LORD!! Hun var på sommerprogrammet på TV2 i dyreparken med 2 av ungene og på radion i går med den minste. Er så lei av den ungen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #189 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg er ikke så lett å provosere, men må innrømme at fotballfrue/CBE og mannen har klart det endel ganger, til og med selv om jeg aldri leser bloggene deres. Den jeg kommer på i tillegg er Maria Mena.Anonymous poster hash: c13e6...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 22. august 2014 #190 Del Skrevet 22. august 2014 Berit Riise spyr jeg av.Anonymous poster hash: caefc...eaf Hva har skjedd med nesen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #191 Del Skrevet 22. august 2014 Denne mobbing av Riise-familien pm snart ta slutt! Lillesøsteren har det helt forferdelig, og hun har aldri gjort noe galt!Anonymous poster hash: ca041...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #192 Del Skrevet 23. august 2014 Hva har skjedd med nesen hennes? Hva mener du? Søkte opp bilder nå. Nesa ser større ut på to av bildene (er det hva du mener?), noe som kan skje hvis man blir tynnere ellers i ansiktet. På samme måte som tennene til hun som spilte Martha I Home and away for noen år siden, så store ut da hun gikk ned i vekt. Samme med Isabella Martinsens tenner også. Anonymous poster hash: 9fe8c...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. august 2014 #193 Del Skrevet 23. august 2014 Ryddet for hets. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #194 Del Skrevet 23. august 2014 Hun der Sigrid Bonde Tusvik og Lisa Tønne mangler jo bare tryllestav og kosteskaft! Andre irriterende folk: Harald Rønneberg Odd Magnus Williamson Pia Haraldsen Live Nelvik Kathrine Moholt Janne Formoe Hanne Sørvaag Henrik ThodesenAnonymous poster hash: a5e57...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 23. august 2014 #195 Del Skrevet 23. august 2014 Ingen. Går ikke rundt og irriterer meg på mennesker jeg ikke kjenner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #196 Del Skrevet 23. august 2014 Erik Bye. Skjønner ikke hvorfor han er kjent, han er jo bare full av tøv. Anonymous poster hash: 57a94...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #197 Del Skrevet 23. august 2014 Erik Bye har vært død i 10 år, det er vel begrenset hvor mye irriterende han kan lire av seg.. Anonymous poster hash: daba3...dce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 23. august 2014 #198 Del Skrevet 23. august 2014 Klisjè, men Tone Damli... Bytter kanal snart om hun er på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg