Sarabi Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Dette har jeg lurt litt på.. Er det mange andre som surfer på nettet sammen med kjæresten sin? Jeg og Pus sitter nesten hele ettermiddagen og surfer rundt, og jeg synes det er kjempe koselig :D
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Ja, det gjør vi rett som det er. Vi sitter ved siden av hverandre på hver vår PC og surfer eller kanskje den ene jobber, spiller PC-spill (en sjelden gang sammen over nettverket, men vi har totalt ulik smak i spill). Og så prater vi sammen i mens (eller hører på musikk) om alt mulig rart og også det vi driver med. Synes det er koselig. Man trenger ikke gjøre ting sammen for å være sammen.
Sarabi Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2004 Pus?? Pus= kjæresten min, hvis du ikke forsto det...
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 koselig å gjøre ting sammen,men å kalle gutten sin pus....det høres så dumt ut!! sorry altså men måtte bare si det, ikke noe personlig :oops:
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 koselig å gjøre ting sammen' date='men å kalle gutten sin pus....det høres så dumt ut!! sorry altså men måtte bare si det, ikke noe personlig :oops:[/quote'] Hva er så dumt med det? Og er det ikke typisk at slike kommentarer alltid kommer fra gjestene.....
Elle Melle Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 koselig å gjøre ting sammen' date='men å kalle gutten sin pus....det høres så dumt ut!! sorry altså men måtte bare si det, ikke noe personlig :oops:[/quote'] Jeg kaller også mannen min for pus. Det er et kjælenavn, og da må det jo være koselig! Hva skal vi ellers si da, Tarzan?
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #8 Skrevet 14. juni 2004 jeg liker "koseord" men det er bare noe med ordet pus som høres så fjollete ut klissete eller noe.. meg om det kanskje!!!
Labella Skrevet 14. juni 2004 #9 Skrevet 14. juni 2004 Jepp, vi nerder sammen! Og noen ganger kaller jeg ham pus :blunke:
Sarabi Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2004 Nok en gang sporer en tråd av fordi noen absolutt måtte kommentere at jeg kaller kjæresten min for pus... :evil:
Champagne Skrevet 14. juni 2004 #11 Skrevet 14. juni 2004 Jeg kalte exen min for pus hvis jeg var i det humøret eller tiger'n om vi var i et litt annet humør... Synes det får være opp til den enkelte å kalle partneren det h*n vil. Forresten "nerdet" vi ikke sammen.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 14. juni 2004 #12 Skrevet 14. juni 2004 Nerder=surfe på nettet!? Ok, da forstår jeg at jeg dessverre ikke er en ekte nerd, når jeg ikke tok den! Men jeg stemte; ja, jeg nerder med min elskling, fordi vi stort sett er to nerder! Vi gjör ting sammen som er litt merkelige og säre, men som sikert andre par også gjör! Hmm,..vanskelig å forklare dette her. men når det er sagt så...
Jens Skrevet 14. juni 2004 #13 Skrevet 14. juni 2004 Det er da ikke noe mindre ille og kalle kjæresten sin for gutten min!!!Pus og gutten min er like ille kosenavn.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #14 Skrevet 14. juni 2004 litt enig,men du skjønner hva jeg mener pus høres så klissete ut?? finnes mange finere og koseligere kose navn..
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 14. juni 2004 #15 Skrevet 14. juni 2004 jeg synes det er direkte uinteressant og kommentere negativt hva andre kaller kjärestene sine. Det er ok at trådene sporer av til noe annet, men når det handler om pus, eller ikke pus, er det bare en utrolig dårlig avsporing.
Elle Melle Skrevet 14. juni 2004 #17 Skrevet 14. juni 2004 Vi kan jo lage en tråd på snikk-snakk med en avstemming om det er nerdete å kalle kjæresten sin for pus... Som svar på hovedspørsmålet kan jeg si at vi ikke KAN nerde sammen fordi vi har billigste løsning fra UPC, noe som kun tillater en maskin tilknyttet til nettet om gangen... :-( Men det hender den ene er på nettet mens den andre bare diller med maskinen, så da er det jo nesten det samme...
Champagne Skrevet 14. juni 2004 #18 Skrevet 14. juni 2004 Kremt.. nå må jeg bare avspore litt til.. vi har også billigste løsning fra UPC og har tre pc'er på samtidig! Trenger bare et router..
Elle Melle Skrevet 14. juni 2004 #19 Skrevet 14. juni 2004 Kremt.. nå må jeg bare avspore litt til.. vi har også billigste løsning fra UPC og har tre pc'er på samtidig! Trenger bare et router.. Jiiiiiz!?! Tuller du? Ja, ja, sånn går det når man bare antar ting. Vi hadde nemlig ikke 2 maskiner når vi fikk UPC, derfor satte jeg meg ikke skikkelig inn i det... Det er slik at hvis ikke jeg slår av modemet, skifter plugg og slår på igjen pc´en min etter at min kjære har brukt nettilkoblingen, så kommer jeg bare ikke på nett. Derfor trodde jeg at det rett og slett ikke var mulig å koble flere maskiner til på en gang...
Champagne Skrevet 14. juni 2004 #20 Skrevet 14. juni 2004 Nei du må ha et router mellom modemet og maskinen. Den deler signalet (sånn at du kan ha trådløst også). En nerdekompis av meg fikset det! Hvis du bare plugger kabelene annen hver gang går det ikke, for du har bare en sånn adresse og den funker kun på en pc av gangen. Men med et router får det adressen og kan dele signalene. Praktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå