Rose Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 Har noen av dere vært til samtale med presten, og hvordan forløp den seg?
gummis Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Vi gikk igjennom hvilke salmer vi ville ha, hvilken tekstlesning, og hvilken inn- og utgangs musikk. Saa tok vi en kjapp gjennomgang av sermonien- jeg ble saa roert naar kjaeresten sto der fremme og vi gikk opp... tror jeg virkelig trenger VANNFAST mascara paa dagen... Naa kjenner vi presten ganske godt, saa vi snakket ogsaa litt om hva han kunne si i talen til oss... Lykke til!
Ruby Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 Vi var til samtale med presten i går, og det var bare så hyggelig! Vi gikk igjennom seremonien, salmene (avtalt på forhånd med organisten da), solosang (fremført av meg...) og vi snakket litt sammen om forholdet og drømmer og framtiden. Det var også en fin mulighet til å se kirkens inventar. Det er en så fin kirke...... Lykke til videre! http://home.halden.net/bikercouple/bryllup.html
Bella* Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Vi var til samtale med presten sist lørdag, og det var en veldig fin opplevelse. Snakket om salmevalg, valg av spesielle tekster, samliv + + Han fikk oss virkelig til å "gå igjennom" en del aspekter ved forholdet vårt som vi egentlig ikke har snakket om før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå