Anglofil Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Hei hei folkens! Hvordan kunne dere tenke dere drømmebryllupet deres skulle være da? Min drøm er; Hvit flott kjole, med stort slør og slep. Røde roser i håret(i sløret) og i brudebuketten. Stort selskap med venner, kjente og familien. Bestevenninna mi som forlover. Kirkebryllup i den koselig lille kirken her jeg bor. Og drømmebrudgommen har jeg selvsagt i hodet, han er dessverre ikke tilgjengelig for øyeblikket .... Mvh Yvonne
blyg Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Mitt drømmebryllup skal jeg være midpunkt i på førstkommende lørdag....*glede seg*!!! Det blir (forhåpentligvis) akkurat sånn jeg har drømt om at det skal være.. med drømmemannen, drømmekjolen (med slep, og langt slør), alle i hele familien og alle vennene våre og i drømmekirken!!! *blyg kjenner sommerfulger i magen nå* blyg
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Mitt drømmebryllup inneholder meg og min kjære på en vakker sommerdag, alt annet er egentlig uvesentlig. Jeg vil ikke gifte meg i kirken (og Tinghuset blir for upersonlig) og vil ikke ha noe stort selskap, sannsynligvis kommer jeg og samboeren min til å gifte oss i utlandet, bare oss to.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Mitt drømmebryllup? I følge folk er jeg en av de få som ikke ønsker noe tradisjonelt kirke-bryllup med brudekjole og hele familien samlet....("alle jenter drømmer om bryllupet sitt fra barnsben"..not me!) Som Arkana over, drar jeg nok til utlandet med darlingen og får ring på fingeren der.... (Det er forhåpentlig mange år til ennå, så akkurat hvor jeg drar vet jeg ikke....) Clea
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 alle jenter drømmer om bryllupet sitt fra barnsben"..not me!) Samme her. Har aldri hatt noen spesiell drøm om et prinsessebryllup. Jeg har ærlig talt ikke spesielt romantiske tanker om et bryllup, det er jo ikke bryllupet som skal få fram sterke følelser i et forhold, har man ikke de følelsene fra før så blir det ikke bedre av å gifte seg.
Gjest MrsL Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 Det blir forhåpentligvis drømmebryllupet den 26. juni, men jeg kunne godt dratt bort bare sammen med sambo og giftet meg barfot på en hvit sandstrand :-)
Diva Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Hehe, prinsessedrømmer her Jeg er utrolig opptatt av flotte brudekjoler og tiaraer. Slør er jeg ikke sikker på. Vil ha et "herregårds/storgård"saktig lokale eller en fin plass/stort partytelt ved sjøen. Maten er ikke det viktigste, jeg er ganske "altetende" akkurat der. "Årntli`" brudekjole er et must, men må ikke på død og liv være hvit. Vil ha en som ikke "alle" har. Ser at mange velger de samme, spes i lokalavisa hjemme. Blomsterpynt er ikke viktig, men vil ha rubinrøde roser i buketten Ellers er det viktig å ha folk vi står nær og er glad i der, og at vi har en hyggelig (og så lite stressende som mulig) dag. Liker å ha det litt uhøytidelig. Om vi noen gang gifter oss, så har jeg lyst til at vi gjør det i hjembyen vår. (forhåpentligvis flytter vi tilbake dit og etterhvert) Dette er det jeg tror og ønsker nå, men dette kan jo forandre seg. Jeg er også åpen for et romantisk ambassade / Vegas-bryllup og jeg, der kun vi to er i fokus. Og så ta en venne/familiefest siden. Hvem vet ? Morro å drømme er det i allefall :D
Gjest Pet Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 Ha vært gift før, jeg. Neste gang har jeg lyst til å gifte meg i en liten kirke i Irland med fest på en pub etterpå.
Spirito Skrevet 15. juni 2004 #9 Skrevet 15. juni 2004 Drømmebryllupet mitt inneholder kjæresten (nå også samboeren) min, masse venner og familie og et vakkert sted. Jeg har vel igrunnen bestemt meg for kirken allerede, det er en 1000 år gammel kirke som ligger nydelig til med fjordutsikt i alle retninger. Presten har jeg også bestemt meg for, han kjenner jeg nemlig godt. Reisen fra kirken må bare bli med hest, og jeg håper noen venner stiller opp og spiller en bruremarsj mens vi kjører avgårde. Håper å finne et festlokale med masse uteplass, gjerne en diger herregård med masse grønn plen utenfor, slik at man kan være masse utendørs om det blir knallvær.
Bokalven Skrevet 15. juni 2004 #10 Skrevet 15. juni 2004 ("alle jenter drømmer om bryllupet sitt fra barnsben"..not me!) Ikke jeg heller. Jeg droemmer om utlandet i en fin, sort kjole... Mulig det blir byfogden eller tinghuset i stedet. Vil uansett ha det lite og privat.
Saeria Skrevet 15. juni 2004 #11 Skrevet 15. juni 2004 Drømmebryllupet mitt er et intimt bryllup med seremonien i skogen. Jeg vil bære denne kjolen, ha en bukett med dyp burgunderrøde roser, og ha en fin middag med alle sammen (nærmeste familie og venner) etterpå. Fotograf har jeg lyst å ha med hele dagen, men det er dyrt. :o Drømmemannen sitter i sofaen og ser på EM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå