AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Dere kan selvfølgelig ikke vite, men kanskje hjelpe meg å tolke litt? Dette er min eks. Vi gjorde det slutt for en stund siden etter en skikkelig krangel hvor begge bare gikk hver sin vei. Han tok opp kontakten igjen og lettet ut alle følelsene på godt og vondt, mimrer om alt det gode vi hadde og hva som skjedde siden det gikk så galt. Vi har pratet masse om bruddet, krangelen og usikkerheten som var, han ringer hver dag, sender meldinger og er sammen flere dager i uken. Han dro opp at han håper vi holdt oss til hverandre og ikke møtte andre folk, så det har bare vært oss nå disse månedene. Men! Det ulmer fortsatt mye usikkerhet. Jeg vil ikke gi alt av meg selv når jeg ikke vet helt hvor jeg har han, og han gjør da ikke det samme. Vi går så rundt grøten! Vi er ikke offentlige som par enda og kun noen få venner av meg og han vet at vi møtes.. Hva gjør jeg? Kjenner jeg blir sliten og nesten blir usikker på hva han føler og tenker rundt oss (selvom han er bedre enn meg på å spørre og grave) Noen tips???Anonymous poster hash: 18f4b...5b8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Ikke gå rundt grøten da. Si at du vil at dere skal ha et ordentlig forhold, offentlig. Anonymous poster hash: c249f...131
Red-Ruby Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Mitt råd er også å faktisk ikke gi alt av deg. Kjenn på vannet før du hopper ut i, men vær direkte med dine intensjoner.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Takk for råd. Jeg bare syntes det er så vanskelig, vi begge har sagt hva vi føler og vi har pratet veldig mye om problemene vi hadde, det er på en måte ikke mer å si om det... Men frustrerende at vi ikke er sammen på samme måte som før, vil ikke skjule forholdet mitt, det er slitsomt. Men samtidig så føler jeg at det er han som burde ta det store steget, for det var hans forslag å bryte ut selvom jeg ikke protesterte.. Føler ikke vi greier å finne tilbake det vi hadde når vi kun er sammen oss to hele tiden, vi får på en måte ingen nye sterke minner sammen da. Jeg kjenner jeg nesten er litt redd for å ta initiativ og det er så barnslig når vi er to voksene mennesker.. Burde jeg ta det opp eller ha litt is i magen? Anonymous poster hash: 18f4b...5b8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Blir som regel sånn når man går ut av et forhold, møter en ny og det ikke var bra nok. Da savner man fort det gamle. Anonymous poster hash: a50f4...c48
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Blir som regel sånn når man går ut av et forhold, møter en ny og det ikke var bra nok. Da savner man fort det gamle. Anonymous poster hash: a50f4...c48 Ingen av oss datet eller hadde sex med noen andre under bruddet, så det er ikke tilfellet her.. Anonymous poster hash: 18f4b...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå