kaleidoskop Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Nå er jeg dritt lei av å være singel å ikke møte noen. Jeg er 35 år og har vært singel i 10 år!!! Kan godt si jeg er desperat... Jeg har nå leste meg opp og ned på nettet om hvor og hvordan man møter en mann. "plutselig dukker han opp" og "når du minst venter det" jajajaja... Og så har du de gifte vennene med barn "Du er så heldig som er singel, nyt det, se hva jeg er stuck med" Ja, akkurat, se hva du har! Jeg har ingen... Jeg leser tips og jeg lerer på "hvorfor jeg er singel" det fungerer ikke. Etter at mange av tingene jeg har googlet og leser om dukker opp her på kvinneguiden, fant jeg ut at jeg kan like godt opprette en profil her og "sutre" litt sammen med likesinnede Jeg er egnetlig en blid og positiv person, men nå har jeg lyst å bare være litt bitter på verden uten at noen vet hvem jeg er Lei av blid fasade når jeg er trist som faen og ensom inni meg.... Noen som vil sutre litt sammen med meg? 1
Gjest Tris Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er ikke klar for å sutre, men jeg kan gi deg en klem? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå