AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hei jeg har noen venner som røyker sigaretter, og da føler jeg meg ganske presset til å gjøre det jeg også så jeg gjør det når jeg er med dem. men jeg liker det ikke, men er sjenert så tørr ikke å gi beskjed men siden jeg ikke liker det kan jeg bli avhengig og hvor lang tid tar det? jeg er forresten 14 om det skulle si noe Anonymous poster hash: d97f2...bf8
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Ja du kan bli avhengig selv om du ikke liker det nå! Ikke la deg presse til å røyke, om noen år angrer du.
Gjest celine Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Ja, du kan fort bli avhengig. Nikotin er omtrent like avhengighetsskapende som heroin. Så hvis du er glad i deg selv, slutter du med det tullet 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Ja du kan bli avhengig selv om du ikke liker det nå! Ikke la deg presse til å røyke, om noen år angrer du. men alle synes vi er så kule som røyker, og jeg vet ikke hva jeg skal si til dem.. hvordan blir man avhengig?? Anonymous poster hash: d97f2...bf8
minister-mio Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Snart kommer vennene dine til å se at den tøffe er den som takker nei. De fleste som har begynt angrer på det. Når man først har begynt er det så utrolig vanskelig å slutte. Jeg tenker angrer hver dag 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Dette er altfooor rett frem til å være ekte, en middelmådig troll her ja...Anonymous poster hash: a4189...77f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Dette er altfooor rett frem til å være ekte, en middelmådig troll her ja...Anonymous poster hash: a4189...77f jeg er faktisk seriøs, er en grunn til at jeg er anonym. men om du ikke vil ta meg seriøs så kan du vel bare drite i å kommentere her? jeg er her for å få tips Anonymous poster hash: d97f2...bf8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Snart kommer vennene dine til å se at den tøffe er den som takker nei. De fleste som har begynt angrer på det. Når man først har begynt er det så utrolig vanskelig å slutte. Jeg tenker angrer hver dag men det er bare 1 halv røyk i uken, blir jeg avhengig av det? og når vi er på fest kanskje Anonymous poster hash: d97f2...bf8
Sølvrosen Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Du blir avhengig av å røyke ved å røyke. For noen er en sigarett nok. Stopp nå, ikke ødelegg resten av livet ditt for litt kulhet! Da jeg var på din alder var det en gjeng på skolen som røyket. De ble sett på som litt kule, men også som idioter og tapere fordi de tok så idiotiske valg og ofte var de samme som gjorde det veldig dårlig på skolen. Hvis du ikke kan henge med dem uten å røyke må du finne andre venner, du vil takke deg selv om tjue år. Endret 13. mai 2014 av Sølvrosen 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 men alle synes vi er så kule som røyker, og jeg vet ikke hva jeg skal si til dem.. hvordan blir man avhengig??Anonymous poster hash: d97f2...bf8 Si at du ikke synes det er kult, at det smaker vondt og at du ikke vil bli avhengig. Nikotinen gjør deg avhengig uten at du merker det.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Si at du ikke synes det er kult, at det smaker vondt og at du ikke vil bli avhengig. Nikotinen gjør deg avhengig uten at du merker det. er vanskelig å forklare det, men de har vært mine bestevenner siden første klasse. og de er de populære på skolen, og jeg tør ikke si imot dem, de vil så og si si at jeg er en taper og mobbe meg.. Anonymous poster hash: d97f2...bf8
Gjest tinbjo1 Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Hei jeg har noen venner som røyker sigaretter, og da føler jeg meg ganske presset til å gjøre det jeg også så jeg gjør det når jeg er med dem. men jeg liker det ikke, men er sjenert så tørr ikke å gi beskjed men siden jeg ikke liker det kan jeg bli avhengig og hvor lang tid tar det? jeg er forresten 14 om det skulle si noe Anonymous poster hash: d97f2...bf8 Slutt med en gang. Du kommer til å angre senere.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er 21 år, og er så glad for at jeg takka nei når jeg var på din alder. Det er faktisk tøffere å si nei Anonymous poster hash: b0f5e...1b0
dillyduzit Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 men alle synes vi er så kule som røyker, og jeg vet ikke hva jeg skal si til dem.. hvordan blir man avhengig?? Anonymous poster hash: d97f2...bf8 Er disse menneskene 12-14? Å røyke er ikke kult.
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 er vanskelig å forklare det, men de har vært mine bestevenner siden første klasse. og de er de populære på skolen, og jeg tør ikke si imot dem, de vil så og si si at jeg er en taper og mobbe meg..Anonymous poster hash: d97f2...bf8 Vel, hvis de begynner å mobbe deg fordi du ikke vil røyke er de ikke mye til venner. Dessuten tviler jeg på dette, kanskje de maser en kort stund, men de går nok lei. Stå imot uansett, plutselig er du avhengig, og da kan det bli vanskelig å slutte. Si at du synes det lukter vondt eller blir kvalm av det eller noe.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Du må virkelig bare stoppe. Ja, du kan bli avhengig, og JA, du kan få kreft. Anonymous poster hash: 54ebb...545
Sylvari Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 er vanskelig å forklare det, men de har vært mine bestevenner siden første klasse. og de er de populære på skolen, og jeg tør ikke si imot dem, de vil så og si si at jeg er en taper og mobbe meg.. Anonymous poster hash: d97f2...bf8 Hvis de mobber deg for å si nei til svarte lunger, så er de strengt tatt ikke venner.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Et råd er å finne venner som respekterer deg. Tør å stå med rak rygg og si nei til ting du ikke ønsker å være med på. Det er de som tenker som kommer lengst her i livet. De som ikke respekterer ditt nei er strengt tatt ikke dine venner.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 men alle synes vi er så kule som røyker, og jeg vet ikke hva jeg skal si til dem.. hvordan blir man avhengig?? Anonymous poster hash: d97f2...bf8 Og her skjønte nok mange at det bare er en trolletråd. For klisje, sorry.Anonymous poster hash: 5b38f...fb5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Og her skjønte nok mange at det bare er en trolletråd. For klisje, sorry.Anonymous poster hash: 5b38f...fb5 Jeg er seriøs, men uansett om det hadde vært en trolletråd så skader det vel ikke å svare seriøst? Anonymous poster hash: d97f2...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå