AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Har aldri vært inne der før men prøvde nå. Fikk beskjed om å si Hi! Så det gjorde jeg. Fikk da kontakt med en norsk gutt på 19..... fikk hetta og kobla meg av. Jeg skjønner ikke helt greia, for her inne har jeg lest at gamle gubber sitter der og runker og sånnt også kommer det bare opp tenkst fra en norsk gutt.... Er det "normalt"? Ser de hvor jeg er og kobler meg til en fra samme land? Og hvor er alle disse mennene? (JA, jeg er veldig nysgjerrig). Fikk jo dårlig samvittighet også for at jeg logga av for han gutten. Stakkars.Kanskje han blei lei seg.... Det der er kanskje ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 1cdc8...c89
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Er det INGEN som vet hvordan det fungerer? Anonymous poster hash: 1cdc8...c89
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 De ser ikke hvor du er fra, var nok helt tilfeldig at du møtte en norsk. På omegle tar man vel på bytt partner hele tiden, så sikkert ikke noe han har tenkt over lenge Anonymous poster hash: 03c3b...2b8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 På omegle så blir man satt på det landet man kommer fra automatisk med mindre du selv bytter land til et annet over der man kan velge "text or video". Hvis du glemmer og endre land da kommer du til å snakke med en norsk en mest sansynelig. Anonymous poster hash: 82ea2...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå