Gå til innhold

Hjel meg å tolke hennes signaler! :-)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

for noen uker siden ble jeg kjent med en ny jente. Hun var veldig hyggelig, åpen og svært vakker. Jeg sendte henne en venneforespørsel, som hun godkjente, og dagen etter likte hun en av mine profilbilder. "hehe, vanlig gest", tenkte jeg da, og gjengeldte hennes like med å like en av hennes bilder.

Noen uker etter denne hendelsen likte hun en av mine gamle bilder! Noe jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke, men jeg antok da at hun gjorde det som en hyggelig gest igjen!

Ukene gikk, og for noen dager siden poket hun meg på facebook! Jeg ble varm i kroppen, og tolket dette som at hun øsnket at jeg skulle kontakte henne! Jeg tok motet til meg, på tross av min lave selvsikkerhet, og ledet en samtale med henne (på FB), og vi hadde en lang og hyggelig samtale over alt mellom himmerl og jord. Dog ikke for personlige emner.

Vi begynte blant annet å snakke om mgp, og hun nevnte at hun så på dette med vennene sine, broren og kjæresten. Jeg ble kald i kroppen. "kjæresten, faen, hun har type!", men hun presiserte like raskt at det var borens kjæreste! Hun presiserte beskjeden med to krysder, for å gi dette økt oppmerksomhet, Jeg ble varm i kroppen igjen, og hvert av hennes ord beruset meg, traff meg i hjertet som vindråper :-)

Siden da har vi snakket trutt og fast på FB. Det kiler i magen min hver gang vi leder en samtale, men jeg har lav selvtillit, og venter helst på at hun tar initiativ til å starte en samtale.

Min spørsmål blir da til dere KG-mennesker: Hvordan ville dere tolket denne situsjonen, og hennes signaler? Jeg tor jeg begynner å forelske meg i henne, men jeg tørr samtidig ikke å være for optimistisk, grunnet mine kjære og triste erfaringer med kjærligheten fra fortiden. Men samtidig klarer jeg ikke å motstå henne!

*Jeg bør presisere at vi er relativt unge, under 25.

Anonymous poster hash: 8d502...6d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er keen, kjør på!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun er keen! Ta initiativ!!

Anonymous poster hash: e7ba5...c1f
AnonymBruker
Skrevet

Jippi, hun er interessert!!!! :D

Anonymous poster hash: c38ca...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som hun er nogenlunde interessert, men utifra hvordan du skriver, fremstår du langt mere interessert i henne.

Ikke bli som andre tafatte gutter og bare la dette vente eller håpe at hun frir til deg over nett eller at det skal materialisere seg til et forhold over facebook.

Be henne ut. Ikke overivrig, men ikke casual "vi kan forbli venner" heller. Bare sjekk om hun vil ta en drink sammen fredag kveld, på bar X kl. 20. Du får et ja eller et nei. Forhåpentligvis et ja, og ta det derfra.

Anonymous poster hash: c2ece...15f
Skrevet

Synes dette ser lovende ut!

Kjør på, uten å virke FOR overivrig, men pass på å ikke havne i "venne-fella". :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er på tide å møte henne. Hvis det går alt for lang tid med bare chatting kan det fort bli kleint å møtes face to face..

Skrevet

Høres ut som hun er interessert :)
Men ta det litt med ro og ikke bli for overivrig, så du ikke "skremmer henne bort"
Jeg kan bli skremt hvis noen blir overivrig/desperat ;)

Skrevet

Enig med magicpie.
Hvis ting drøyer for lenge blir det også borte...

AnonymBruker
Skrevet

Jippi, hun er interessert!!!! :D

Anonymous poster hash: c38ca...e4c

Hehe, vi får håpe det! :)

- TS

Skrevet

På tide å ta initiativ! Hun virker interessert! :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette ser lovende ut!

Kjør på, uten å virke FOR overivrig, men pass på å ikke havne i "venne-fella". :laugh:

Hehe, det har faktisk vært det største problemet mitt i forhold til dating og jenter. Jeg er den smarte, sjenerte og snille gutten som gjerne blir invitert med på shopping og solariumsturer! :laugh:

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe nytt, TS? :laugh:

Som mange av dere her inne foreslo, tok jeg initiativ og snakket med henne i dag (face to face). Det endte med at hun inviterte meg på 17. mai-fest :rodmer:

Skrevet

Som mange av dere her inne foreslo, tok jeg initiativ og snakket med henne i dag (face to face). Det endte med at hun inviterte meg på 17. mai-fest :rodmer:

Ah, vet du, dette gjor kvelden min komplett! Tenkte på innlegget ditt tidligere i dag, og jammen gikk det i boks! Husk å holde oss nysgjerrige damer oppdatert ettersom det skjer noe nytt da? :fnise:

Og såklart, gratulere så mye! :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...