Gjest Idollet Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Selv om jeg er en mann, på Kvinneguiden, hadde jeg lyst å opprette denne tråden. Her kan vi som generelt sett ikke er gode nok surmule og diskutere oss i mellom. Med velstandens fremgang er folk blitt så mye mer kresne på andre områder også, alltid det beste eller mest spennende. Hva kan vi gjøre for å forbedre oss? Muligens realitetsorientere oss i forhold til sjansene. Hva tenker du?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 La oss drikke oss fullAnonymous poster hash: f67a9...e4f 1
Gjest Idollet Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 La oss drikke oss fullAnonymous poster hash: f67a9...e4f Skulle gjort det, om ikke det snart er avsluttende eksamen ^^
Gjest Achlys Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Her har dere litt øl å kose dere med. (Den ødelegger ikke konsentrasjonen, og dere blir ikke fulle).
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Jeg går for full. Helt garantert. Hjelper alltid på. Anonymous poster hash: eb8f8...dba
Gjest Idollet Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg går for full. Helt garantert. Hjelper alltid på. Anonymous poster hash: eb8f8...dba Smarteste jeg har hørt på lenge
Gjest Cartman Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Mitt tips er at vi ser på horrorfilmer/serier som Saw, Hostel og The walking dead. Ja livet er ikke en dans på roser, men jeg ble heldigvis ikke torturert i Slovakia eller spist av zombier. Hjelper å se folk som er enda mer mislykka enn seg selv. En annen strategi er å se på Pingu. Pingviner som snakker tullespråk er dritmorsomme :D Bedre humør = bedre liv
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Selv om jeg er en mann, på Kvinneguiden, hadde jeg lyst å opprette denne tråden. Her kan vi som generelt sett ikke er gode nok surmule og diskutere oss i mellom. Med velstandens fremgang er folk blitt så mye mer kresne på andre områder også, alltid det beste eller mest spennende. Hva kan vi gjøre for å forbedre oss? Muligens realitetsorientere oss i forhold til sjansene. Hva tenker du? Hvis det kan være en trøst, så går verden til helvete snart. Krig og økonomisk kollaps er rett rundt hjørnet. Da blir det ikke mange vellykkede igjen. Anonymous poster hash: 2cf64...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå