Gå til innhold

Tråden for oss som ikke er gode nok

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet

Selv om jeg er en mann, på Kvinneguiden, hadde jeg lyst å opprette denne tråden. Her kan vi som generelt sett ikke er gode nok surmule og diskutere oss i mellom. Med velstandens fremgang er folk blitt så mye mer kresne på andre områder også, alltid det beste eller mest spennende. Hva kan vi gjøre for å forbedre oss? Muligens realitetsorientere oss i forhold til sjansene. Hva tenker du? :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La oss drikke oss full

Anonymous poster hash: f67a9...e4f

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

La oss drikke oss full

Anonymous poster hash: f67a9...e4f

Skulle gjort det, om ikke det snart er avsluttende eksamen ^^

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

lat oss snu tankegongen

Gjest Achlys
Skrevet

:ol::ol::ol::ol::ol::ol::ol:

Her har dere litt øl å kose dere med. (Den ødelegger ikke konsentrasjonen, og dere blir ikke fulle). :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går for full. Helt garantert. Hjelper alltid på. ;)

Anonymous poster hash: eb8f8...dba
Gjest Idollet
Skrevet

Jeg går for full. Helt garantert. Hjelper alltid på. ;)

Anonymous poster hash: eb8f8...dba

Smarteste jeg har hørt på lenge

Gjest Cartman
Skrevet

Mitt tips er at vi ser på horrorfilmer/serier som Saw, Hostel og The walking dead. Ja livet er ikke en dans på roser, men jeg ble heldigvis ikke torturert i Slovakia eller spist av zombier. Hjelper å se folk som er enda mer mislykka enn seg selv.

En annen strategi er å se på Pingu. Pingviner som snakker tullespråk er dritmorsomme :D Bedre humør = bedre liv

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg er en mann, på Kvinneguiden, hadde jeg lyst å opprette denne tråden. Her kan vi som generelt sett ikke er gode nok surmule og diskutere oss i mellom. Med velstandens fremgang er folk blitt så mye mer kresne på andre områder også, alltid det beste eller mest spennende. Hva kan vi gjøre for å forbedre oss? Muligens realitetsorientere oss i forhold til sjansene. Hva tenker du? :sukk:

Hvis det kan være en trøst, så går verden til helvete snart. Krig og økonomisk kollaps er rett rundt hjørnet. Da blir det ikke mange vellykkede igjen.

Anonymous poster hash: 2cf64...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...