AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hva er dine favorittsanger om sommeren? Et par av mine: Rocky Soundtrack - No easy way out Queen - You Don't fool me Billy Idol - Hot in the City Billy Idol - Rebel Yell CC Cowboys - Vill, Vakker & Våt Wham - Everything she wants All Saints - Pure Shores Violet Road - Can you hear the morning singing Anonymous poster hash: f4bfb...02c
kaleidoskop Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Violent Femme - Blister in the sun Gyldne tider - Sommartider Postgirobygget - Idyll Mathew Morrioson - Summerrain Per Gessle - hele Mazarinalbumet
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Sitting on the dock of the bay - Otis Redding Nightswimming og Find the river - REM Here comes the sun - The Beatles Brown eyed girl - Van Morrison Love her madly - The Doors Mrs. Robinson - Simon & Garfunkel Waterloo sunset - The Kinks Dancing barefoot - Patty Smith Goldberg variasjonene - Bach Ikke nødvendigvis typiske sommersanger, men minner meg alltid om sommer når jeg hører de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå