AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Har møtt en mann noen ganger over en litt lengre periode nå, og liker han bare bedre og bedre. Nå begynner det å bli såpass ille at jeg egentlig ønsker og få ting avklart, sånn at jeg ikke drømmer meg helt bort om det skulle vise seg at han ikke liker meg på samme måte. "Problemet" er at vi er litt like på er par upraltiske områder å være like på. Begge kan lett bli skremt om ting går for fort, og begge synes det er skummelt å ta initiativ med en den liker. En ond sirkel med andre ord:) Har nå blitt sånn at jeg har falt, og kommet til det stadiet der jeg er klar for å ta det videre, men aner ikke hva han tenker. Redd for å si fra hva jeg føler for tidlig i tilfelle han bare trenger litt mer tid før han føler det samme, tenk om det ødelegger hele greia. Men om han aldri kommer dit vil jeg heller finne ut av det nå, enn siden. Noen med de samme issuene som har noen tips???Anonymous poster hash: 3c3c9...6c6
kaleidoskop Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Kjempevanskelig. Men får du ikke en liten følesle om hva han føler? Hvis dere har datet en studnt og han ikke har falt for deg så var det kanskje ikke meninga. Hvis man er enig om at det bare er "dere to" så er man vel på "neste nivå"? Eller tenker jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Bare snakk om det lett, trenger ikke å spørre han rett ut om hvor dere to står i forholdet.Anonymous poster hash: 12fc8...d8d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 TS her. Ja, dette er veldig vanskelig! Jeg synes kontakten fra han sin side har økt litt den siste tiden, men kan jo være ønsketenkning fordi jeg har vært mer bevisst på det etter at jeg begynte å like han ekstra godt. En god idé å snakke lett om det, må prøve å få til det. Ikke lett å vite helt hvordan da, hehe:) Anonymous poster hash: 76341...113
Lennhy Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg tok nettopp den samtalen. Redd for å gå for fort frem samtidig ikke miste han på veien. Jeg sa at jeg likte slik som ting var nå uten å sette et "stempel" på det, å siden jeg ikke datet andre så ønsket jeg heller ikke at han datet andre 1
Lennhy Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Ble den godt motatt? Var han enig? Ja han var helt enig. Vi har barn som kjenner hverandre derfor må vi ta ting ekstra rolig frem. Vi oppfører oss som vi er sammen men ute blandt folk sååå kjenner vi bare hverandre Noe som er tortur for jeg har bare lyst å rope ut at han er min 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Det hørtes ut som en skånsom måte å gjøre det på, kunne kanskje prøvd meg på noe sånt. Var jo et perfekt utfall da, og det å leve litt i smug i starten kan jo være ganske spennende også. Gjorde det med eksen min, og vi holdt på ganske lenge. Etter mange år savnet jeg den perioden litt, så bare nyt det:) TSAnonymous poster hash: 76341...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå