Gå til innhold

Jeg hev en tskjorte på typen min og han ble skikkelig sint!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ble han. Han ble skikkelig fornærmet, forbannet og så på meg som om jeg hadde forsøkt å banke han opp. At han nektet å svare skikkelig på mine spørsmål om hvorfor han møtte eksen sin i byen, nei det teller ikke.

Han truer nå med å gjøre det slutt om jeg gjør dette en gang til. Hive et plagg på han.

Hvem er gal her, han eller meg? Skal jeg dumpe han? Han ble tross alt tatt på fersken med eksen sin av en venninne av meg.

Anonymous poster hash: 3d2c0...316
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen av dere som er gale. men kommunikasjonen er ikke av beste slaget her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kast en sokk på ham og dump han.

Anonymous poster hash: b0c8e...a8a
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

pusekatta har rett

kasting av hva enn det skulle være er egentlig ikke ok. spesielt ikke i krangler. å hvorfor han nekter å svare på spm om eksen? kanskje han har noe å skjule elelr kanskje han er lei av falkeblikk uansett hvor han er. han kan tilfeldig ha truffet henne på byen uten at de har gjort noe spes!

Anonymous poster hash: 4e916...27c
AnonymBruker
Skrevet

Kast en sokk på ham og dump han.

Anonymous poster hash: b0c8e...a8a

master has given Dobby a sock! Dobby is free!

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

En tskjorte er jo ingenting, jeg hadde aldri valgt å kaste noe hardt og tungt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke si at flørtende blikk og kyssing er uskyldig.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg vil ikke si at flørtende blikk og kyssing er uskyldig.

å du er da sammen med han enda fordiiiii?

AnonymBruker
Skrevet

å du er da sammen med han enda fordiiiii?

Du skjønner jeg fikk nettopp vite om dette, fra venninnen min. I kveld. Hun har sett han i dag i byen med eksen sin. Jeg er så skuffa og så sjokkert at han kan snu det hele rundt bare fordi jeg hev en liten ussel tskjorte på han i ren frustrasjon!

• Liker 1
Skrevet

Som regel reagerer folk sånn på småting når de har dårlig samvittighet eller hvertfall vet de har gjort noe galt. Han skyver det over på deg.

• Liker 4
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Du skjønner jeg fikk nettopp vite om dette, fra venninnen min. I kveld. Hun har sett han i dag i byen med eksen sin. Jeg er så skuffa og så sjokkert at han kan snu det hele rundt bare fordi jeg hev en liten ussel tskjorte på han i ren frustrasjon!

hadde jeg fått bevis på at min kjærste hadde gjort noe sånt (om jeg hadde hatt en nå vel og merke) så hadde han nok fått hardere ting i hodet skal jeg si deg.

Gjest TheRighteous
Skrevet

Han prøver sikkert å snu situasjonen for å føle seg bedre. Han er desperat etter å skyve noe over på deg. Så utrolig patetisk av han, og det vet han sikkert godt selv at han er også.

• Liker 1
Skrevet

Altså, møtte han henne tilfeldig på byen og begynte å prate, eller var det planlagt at de skulle møtes?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ble han. Han ble skikkelig fornærmet, forbannet og så på meg som om jeg hadde forsøkt å banke han opp. At han nektet å svare skikkelig på mine spørsmål om hvorfor han møtte eksen sin i byen, nei det teller ikke.

Han truer nå med å gjøre det slutt om jeg gjør dette en gang til. Hive et plagg på han.

Hvem er gal her, han eller meg? Skal jeg dumpe han? Han ble tross alt tatt på fersken med eksen sin av en venninne av meg.

Han prøver å snu skylden over på deg. Finne noe å ta deg på slik at dere skal glemme hva han har gjort .Han har noe å skjule.

Anonymous poster hash: aad42...a15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hadde jeg fått bevis på at min kjærste hadde gjort noe sånt (om jeg hadde hatt en nå vel og merke) så hadde han nok fått hardere ting i hodet skal jeg si deg.

Ja jeg har lyst til å gjøre det, men det er ikke lurt. Jeg ble bare så matt over den måten han vred seg ut av det hele på.

Skrevet

Hva feiler det deg? Først og fremst har du ingen rett til å legge deg borti hvem han er med på fritien sin, og du virker rimelig småpsycho som driver og kaster ting på han for å få vite det. Hadde det vært meg spørs det om du hadde blitt piska med den t-skjorte etter å ha gjort noe så respektløst. Ta og be om unnskyldning og oppfør deg.

Skrevet

Så hun angriper han og han er skyldig i noe fordi han reagerer med sinne? dere er ikke riktig kloke.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

konfronter han med en gang og spør han hva i alle dager det der skal være fornoe rart!. hils gjerne fra meg å si at jeg håper ballene hans kommer utfor en ulykke.... noen folk altså :frustrert:

Skrevet

Hva feiler det deg? Først og fremst har du ingen rett til å legge deg borti hvem han er med på fritien sin, og du virker rimelig småpsycho som driver og kaster ting på han for å få vite det. Hadde det vært meg spørs det om du hadde blitt piska med den t-skjorte etter å ha gjort noe så respektløst. Ta og be om unnskyldning og oppfør deg.

Har du i det hele tatt lest tråden? Han har flørtet og kysset med eksen sin. Hvor går grensen for din del, da?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

etter at han har gått rundt å spist trynet til eksen? haha, jaaa :sarkasme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...