AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg hadde en kjemisk graviditet.. dvs at min mens kom 2 dager etter ikm og varte 5 dager som vanlig.. jeg har en normal syklus på 28dager og mens kommer på klokka. Er min syklus bare forsjøvet? Skal jeg regne EL og sånn som vanlig da? Anonymous poster hash: 3f683...5a1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Glemte og si at jeg har også spottet i 2 dager nå.. TSAnonymous poster hash: d04d2...320
Gjest Snuttepi Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Er du sikker på at du hadde kjemisk? Testet du? Av og til kan EL være forskjøvet med en dag eller to, som gir lengre syklus. Det kan ha mange grunner uten at det er noe galt med syklusen av den grunn. Jeg ville regnet som normalt fra dag 1 med blødning, selv om den kom to dager for seint. Det er vel de færreste som alltid har stabil syklus, og aldri opplever en dag eller to pluss eller minus.
Gjest Snuttepi Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Hvor i syklus er du? Du sier du spotter, men ikke hvor i syklus du er?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Er du sikker på at du hadde kjemisk? Testet du? Av og til kan EL være forskjøvet med en dag eller to, som gir lengre syklus. Det kan ha mange grunner uten at det er noe galt med syklusen av den grunn. Jeg ville regnet som normalt fra dag 1 med blødning, selv om den kom to dager for seint. Det er vel de færreste som alltid har stabil syklus, og aldri opplever en dag eller to pluss eller minus.ja, testet positiv 1 dag før og på ikm dag så vet at det var en kjemisk graviditet. Vert hos lege.. TS Anonymous poster hash: d04d2...320
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Hvor i syklus er du? Du sier du spotter, men ikke hvor i syklus du er?jeg er på dag 7 i syklusen TSAnonymous poster hash: d04d2...320
Gjest Snuttepi Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Det er trasig når det skjer Da kan det hende at du ikke er helt i syklus igjen etter kjemisk, det er ikke unormalt det, men jeg ville fremdeles regnet fra dag 1. Du kan jo teste eller tempe for å finne EL denne syklusen, og så er du nok tilbake på klokka igjen neste syklus om det ikke klaffer nå
missdior Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Syklusrn min klusset seg til etter kjemisk, men var tilbske til normalen syklusen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå