Gå til innhold

Liten bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger litt hjelp. Først vil jeg si at jeg planlegger meg et bryllup om ett år(noe sånt). Jeg trenger litt råd og tips.

Vi har lyst på en liten bryllup pga kostnadene. Vi har valgt å ha med familie, så det blir ca 14 gjester.

Vi vil gifte oss i en kirke(er medlem så dette vil vel ikke koste noe?) og etter det vet jeg ikke hva slags lokale eller hva man gjøre etter selve vielsen.

Kjolen min koster 1500 kr. Jeg har lyst på en veldig fin kveld som jeg aldri vil glemme, og budsjettet ligger på 20.000 kr for hele bryllupet.

Jeg vil bare ha noen tips eller råd til en liten bryllup. Vi tenkte på å dra tilbake til oss der vi pynter og har mat klar...men samtidig føler jeg at et bryllup bør være noe mer enn det....

Hjelp :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi vil gifte oss i en kirke(er medlem så dette vil vel ikke koste noe?) og etter det vet jeg ikke hva slags lokale eller hva man gjøre etter selve vielsen.

Kirken du sogner til koster ikke noe. Kirker du ikke sogner til kan koste

Anonymous poster hash: 29bfe...f68

AnonymBruker
Skrevet

De hyggeligste bryllupene jeg har vært i har vært de små hvor alle kan få snakket med hverandre og man ikke får tilmålte fem minutter med brudeparet, men kan feire sammen med dem rundt ett bord.

Må klær til din tilkommende betales av budsjettet på 20 000 også? Og ringer, hvis dere skal ha det? For da har alt mye av budsjettet gått med og det er ikke så mye igjen til mat og drikke til 14.

Jeg ville vurdert spleisefest. Kanskje piknik (med mulighet til å gå innendørs hvis det er dårlig vær)? Har dere selv eller noen av gjestene hage?

Det viktigste er uansett hvem som er der og feirer sammen med dere, det er menneskene som gjør selskapet!

Anonymous poster hash: 3bf46...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...