AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Hadde dere reagert dersom kjæresten deres får nye jente venner på facebook, som kun kjæresten er felles venn med og ingen av hans andre venner? litt rart å spørre om når enn akAnonymous poster hash: cc8af...5f4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Vel, jeg har vært i denne situasjonen 2-3 ganger. Jeg liker det ikke. Jeg syns det er rart. Særlig når jeg spør han hvem det er og han blir sint. Anonymous poster hash: 5e137...fcd
Crobern Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Om min mann hadde blitt sint om jeg spurte hvem de var, så hadde jeg ihvertfall reagert. 1
Sapientia Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Nei, hvorfor skulle jeg reagere negativt på det? Vi har pr idag ingen felles venner på FB. Han kan da fint kjenne folk av både hunkjønn og hankjønn som ikke jeg kjenner. Tenker ikke en halv tanke på å godta venneforspørsler fra hannkjønn selv. De er stort sett "hobbyfolk", eller folk jeg kjenner til fra tidligere skolegang. Hadde sikkert reagert om kjæresten var en flørtete tosk, men det er han jo ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå