AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Har vært sammen med kjæresten min i 2 år. Er det noe han har lyst til å gjøre, så gjør han det. Er det noe han ikke vil gjøre (rydde, dra på jobb osv) så sier han at han ikke er i form eller er sliten. Tilfeldig? Jeg begynner faktisk å tro at det er bare unnskyldninger fordi han ikke gidder.. Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: a75b4...516
Gjest Jumo Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Send han i førstegangstjenesten! Det er mitt beste råd. 2
Neva Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Ikke gjør det for han, ha klare grenser på hvem som skal gjøre hva. Evt. oppfør deg likt tilbake.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Send han i førstegangstjenesten! Det er mitt beste råd. Dette funket for min umulige sønn på 19, nå er han en høflig og sivilisert mann på 21 som også er i mye bedre fysisk form. Jeg kjente ham nesten ikke igjen etter tjenesten var over. Kanskje det samme kan funke på din mann?Anonymous poster hash: becca...bb4 1
Gjest Jumo Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Dette funket for min umulige sønn på 19, nå er han en høflig og sivilisert mann på 21 som også er i mye bedre fysisk form. Jeg kjente ham nesten ikke igjen etter tjenesten var over. Kanskje det samme kan funke på din mann?Anonymous poster hash: becca...bb4 Haha, så godt å høre at det blir skikk på guttungene! Funka fett på kjæresten min, for å si det sånn! Er det ikke det de sier? Er der gutter blir til menn? Endret 13. mai 2014 av Jumo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå