Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en kjæreste som uffer, freser og himler med øynene når du betror deg til den om dine problemer i hverdagen om familie eller venner eller generelt? Klager til den for å få støtte, trøst og hjelp? Om ja, hvordan tar dere det og hva gjør dere?

Anonymous poster hash: b0ec0...533
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Hadde han gjort det, hadde han ikke vært kjæresten min. Jeg er ikke en person som syter over ingenting, så hadde jeg betrodd meg til kjæresten min med noe jeg oppfattet som slitsomt eller et problem, hadde jeg forventet at han reagerte på en bedre måte enn å himle med øynene.

• Liker 3
Skrevet

Nei det har jeg ikke. Hadde han gjort det, hadde han ikke vært kjæresten min. Jeg er ikke en person som syter over ingenting, så hadde jeg betrodd meg til kjæresten min med noe jeg oppfattet som slitsomt eller et problem, hadde jeg forventet at han reagerte på en bedre måte enn å himle med øynene.

Må signere denne. Det handler også om respekt for hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Hadde jeg hatt det ville jeg nok ikke blitt i det forholdet særlig lenge. En del av å være i et forhold er at man skal kunne betro seg til hverandre, ihvertfall slik jeg ser det.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Nei hvis kjæresten min ikke gadd å høre på meg eller himlet med øynene så hadde jeg nok følt meg veldig ensom i forholdet og etterhvert ønsket meg ut.

Anonymous poster hash: efa1a...75f

AnonymBruker
Skrevet

Siste AB, slik er det med meg nå. Men vet ikke hvorfor jeg ikke vil/klarer!:`(

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siste AB, slik er det med meg nå. Men vet ikke hvorfor jeg ikke vil/klarer!:`( TS Anonymous poster hash: b0ec0...533

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_klem.gif' alt=':klem:'> det er nok fordi du er litt redd for fremtiden som singel og at ting blir annerledes hvis det blir slutt.

Anonymous poster hash: efa1a...75f

Skrevet

Hvis dette er tilfelle for deg er det langt ifra en sunn relasjon, å være med slike mennesker vil ikke føre noe godt med seg. Å ta opp problemet og få løst det er veldig viktig! Omring deg med mennesker som vil bare det beste for deg og som støtter deg uansett hva. Ikke undervurder din egen verdi fordi du er blind av "kjærlighet".

AnonymBruker
Skrevet

Jazaki rabbi kheir <3

Skrevet

mennesker er forskjellige, noen har vokst opp med at du må fikse dine egne problemer osv.

Min samboer og jeg er begge asiatiske, men jeg er halvt norsk og har vokst opp med norske tradisjoner osv.
Jeg kan sitte å tenke på masse og snakker ut om det for å få ut stress, samboeren min pleier alltid å gi meg en løsning, eller tips. Men når han forteller om hans problemer så hører jeg bare på, jeg er ikke flink med å gi løsninger og tips.

Det med at han himler med øya osv. det må du ta opp med han og si at du ønsker at han skal bry seg mer, dere er tross alt sammen og i fremtiden kanskje mann og kone, skal han vente med å bry seg til dere er gift eller skal han aldri bry seg..?

Skrevet

Har du en kjæreste som uffer, freser og himler med øynene når du betror deg til den om dine problemer i hverdagen om familie eller venner eller generelt? Klager til den for å få støtte, trøst og hjelp? Om ja, hvordan tar dere det og hva gjør dere?

Nei, jeg ville ansett det for helt uakseptabel atferd. Aksepterer ikke slikt i jobbsammenheng heller. Det er blant de mer ufine og umodne hersketeknikker som finnes på markedet, så slikt holder man seg rett og slett for god til etter fyllte 12.

Men han kommer med sin baggasje og bakgrunn, du kommer med din. Du må kommunisere tydelig til han hvordan du opplever den form for respons. Jeg ga kjæresten min totalt feil respons når hun kom med sine problemer, og det tok hun en prat med meg om, slik at jeg forstod hva min respons gjorde med henne. Forståelse og kommunikasjon er nøkkelord.....her også.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er veldig mye klaging og du må legge ut til ham om hver minste lille ting som plager deg, skjønner jeg at han kan bli litt sliten.

Anonymous poster hash: 273b5...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...