AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg trykker ja på absolutt alle bildene, og jeg får sjeldent treff. Jeg regner ikke med at jeg er en stygg jævel, men er ikke innmari kjekk heller. Så er dere innmari kresene når dere er på tinder? Anonymous poster hash: f52ae...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Normalt kresen kanskje, vet ikke helt. Har flere ikke-godkjent enn godkjent, men får treff på kanskje 95% av de jeg har trykket ja på. Anonymous poster hash: d48ca...f2e 1
twang Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Vil føye til at jenter trenger ikke være pene for å ha 95% treff på tinder. Det er MANGE gutter som trykker spammer "ja" knappen. 1
twang Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Normalt kresen kanskje, vet ikke helt. Har flere ikke-godkjent enn godkjent, men får treff på kanskje 95% av de jeg har trykket ja på. Anonymous poster hash: d48ca...f2e Vil føye til at jenter trenger ikke være pene for å ha 95% treff på tinder. Det er MANGE gutter som trykker spammer "ja" knappen. 1
teit1 Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Kommer litt an på. Som regel ja, men hender jeg kommer borti feil knapp
sofie777 Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg ser sjelden på bildet først. For meg er det viktig at vi har felles interesser og - ikke minst - de riktige felles interessene. Jeg har fått noen som liker meg tilbake, men ingen som kommuniserer enda. Så ganske kresen, ja. Jeg vet hva jeg vil ha. Endret 13. mai 2014 av sofie777 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Vil føye til at jenter trenger ikke være pene for å ha 95% treff på tinder. Det er MANGE gutter som trykker spammer "ja" knappen. Det er gjerne de litt mindre kjekke og ukritiske som "swiper" til høyre hele tiden. Mange som er litt kresne også som ikke alt tar alt av hva de kan få, eller swiper kun for å se om noen i det hele tatt liker dem. Gjenspeiler seg i virkeligheten: Noen tar alt de kan få bare det er hunkjønn med puls, andre tar kvalitet fremfor kvantitet. Anonymous poster hash: 729cf...6b9 2
Gjest rådyr Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Forrige gang jeg var der var jeg ikke så kresen, dvs. de som var tja ble ja. Denne gangen er jeg mer selektiv. Dropper smukkasene og tja-ene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Og det er sistnevnte hvertfall jeg håper på å få match med. Anonymous poster hash: 729cf...6b9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er kresen - egentlig litt for kresen.. Jeg går etter "smukkasene" og gutter jeg synes er søte.. Dropper alle uten hår og med bilder av barn.. Jeg får en del matcher, men ingen av de blir det noe mer med bortsett fra en kort samtale.. Tror jeg må bli mindre kresen for at Tinder skal funke for meg..Anonymous poster hash: 5d184...d12 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Jeg går vanligvis for de mindre åpenbare kjekke menn. Kjekkasene er som oftest kun ute etter et ligg...fordi ellers hadde de klart å få seg dame. Anonymous poster hash: 84935...986 1
Gjest extra Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Det er gjerne de litt mindre kjekke og ukritiske som "swiper" til høyre hele tiden. Mange som er litt kresne også som ikke alt tar alt av hva de kan få, eller swiper kun for å se om noen i det hele tatt liker dem. Gjenspeiler seg i virkeligheten: Noen tar alt de kan få bare det er hunkjønn med puls, andre tar kvalitet fremfor kvantitet. Anonymous poster hash: 729cf...6b9 Og det er selvsagt meget lett å tolke ut i fra et profilbilde og litt tekst? Give me a break! Har du statistikk over det eller er det subjektiviteten som taler? Endret 13. mai 2014 av extra 1
Inwe Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er veldig kresen på tinder, de fleste har jo bare bilder og da går jeg utifra det. Er sjelden så kresen ellers forsåvidt..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Vil føye til at jenter trenger ikke være pene for å ha 95% treff på tinder. Virkelig...? Det var ikke mitt inntrykk. Og jeg er ikke så stygg at jeg skremmer fanden på flatmark, så hva er det da som skremmer tro? Anonymous poster hash: 747b9...f7d
magicpie Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Jeg vil si jeg er litt kresen, ja. Er det gutter som ser ut som de er veldig høye på seg selv, swiper jeg lett til venstre, selv om de er kjekke. Har hatt dårlige erfaringer med slike før. Jeg trykker ja på absolutt alle bildene, og jeg får sjeldent treff. Jeg regner ikke med at jeg er en stygg jævel, men er ikke innmari kjekk heller. Så er dere innmari kresene når dere er på tinder? Anonymous poster hash: f52ae...0fa Er du gutt eller jente?
cupids dead Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 Tinder har lært meg at 95 prosent av single norske kvinner slenger rundt i fjellheimen og legger ut bilder av det som bevis. 4
magicpie Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Tinder har lært meg at 95 prosent av single norske kvinner slenger rundt i fjellheimen og legger ut bilder av det som bevis. Haha, shit. Skyldig!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Vil føye til at jenter trenger ikke være pene for å ha 95% treff på tinder. Det er MANGE gutter som trykker spammer "ja" knappen. Det var ikke et forsøk på skryt eller noe fra min side, jeg svarte bare på spørsmålet. Er forøvrig mann. Anonymous poster hash: d48ca...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #20 Skrevet 13. mai 2014 Tinder har lært meg at 95 prosent av single norske kvinner slenger rundt i fjellheimen og legger ut bilder av det som bevis. Hvis dette faktisk stemte hadde det vært fint for meg som faktisk bruker mesteparten av fritida i fjellet. Men erfaringsmessig sier visst norsk sosialkodeks at dette er noe man må "skryte" av at man liker, selv om det ofte ikke er tilfellet for veldig mange. Om du drar på et par-tre turer i året er dette noe, i min mening, ikke noe man bør legge så mye vekt på når man presenterer seg selv. Det hadde vært lettere for meg å finne meg ei skikkelig fjellgeit om dette ikke var tilfellet. Sukk. Anonymous poster hash: 4b41a...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå