Gå til innhold

Hva er det mest grusomme du har gjort mot et annet menneske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan påvirker det deg idag?

Anonymous poster hash: 91650...879

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri gjort noe grusomt...men vært slem noen ganger da.

Anonymous poster hash: 86192...e4b

Skrevet

Har hatt sex flere ganger med min daværende bestevenninnes samboer.

Hun fant ut av det (tjue år siden), og jeg er fortsatt redd for å møte på henne.

• Liker 2
Skrevet

Ikke vært der for et familiemedlem som trengte noen. :(

AnonymBruker
Skrevet

Det mest grusomme jeg har gjort, er definitivt å ikke stoppe personer som mobber en annen. Det er i mine øyne spesielt ille hvis denne personen som blir mobbet står alene. Hvis det er to eller flere personer sammen, er terskelen min noe høyere, uten at jeg kan forklare hvorfor.

Ser jeg noen som blir mobbet, pleier jeg så og si alltid å gå bort til personene som mobber, og be dem stikke, så fremt jeg ikke anser det som en fare for mitt eget liv/at jeg kan bli påført langvarige skader ved f.eks bruk av kniv, balltre eller andre potensielt farlige våpen.

Uten å være rasistisk, er jeg litt ekstra forsiktig hvis det er flere personer av utenlandsk opprinnelse, da disse både statisisk sett og erfaringsmessig har en lavere terskel for bruk av våpen og vold enn etniske nordmenn.

Ellers har jeg havnet i slåsskamp en god del ganger, både på grunn av forsøk på å stanse mobbere, samt andre ting. Disse har dog fått som fortjent, og vel så det. Vil dermed ikke si det på noen måte er slemt, eller "grusomt".

Har selv aldri blitt mobbet, eller slitt sosialt.

- Gutt/mann

Anonymous poster hash: 2838f...0c2
Skrevet

Kuttet visse personer ut av mitt liv, ifølge de det gjelder er jeg hjerteløs. Men det var nødvendig for at ikke jeg skulle dukke under selv.

• Liker 1
Skrevet

Kuttet visse personer ut av mitt liv, ifølge de det gjelder er jeg hjerteløs. Men det var nødvendig for at ikke jeg skulle dukke under selv.

Jeg synes ikke det er grusomt gjort.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke det er grusomt gjort.

Nei, ikke jeg heller, men de det gjelder syns visst det. Jeg fikk så mye pes for det, du aner ikke.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Overså en person for å vise lojalitet til en venn. Siste jeg noen gang så av dette mennesket var hvordan vedkommende gikk fra å se trist ut til å lyse opp i et stort smil. Jeg snudde meg og latet som om jeg ikke hadde sett vedkommende. Denne personen døde av en overdose få år senere. Mitt valg alene var ikke det som førte denne personen i en alt for tidlig død, men jeg klarer aldri å bli kvitt tanken på om en samtale og en klem der og da ville gjort noe til og fra for vedkommende.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vært det man kan betegne som grusom mot noen. Men jeg har vært slem da. Frekk, dårlig humør, baksnakket, vært urettferdig.

Anonymous poster hash: a8ed1...006
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drept ett menneske. Fikk 3år bak murene for det, og kunne ikke ha handlet annerledes.

Anonymous poster hash: 75d45...9a9

Skrevet

Jeg tok og gjemte et viskelær og en blyantspisser fra ei jente i klassen min da jeg var 7 år gammel. Det er nok det verste jeg har gjort et annet menneske.

Forsåvidt glad for at det ikke var noe verre enn det..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort mye dumt, men jeg har ikke gjort noe for å hevne meg eller være grusom.

Anonymous poster hash: 091d0...00b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr, som var utro med meg.

Ett år etterpå var han såklart i et forhold, og han var russ. Jenta var ett år yngre enn han så henne var ikke russ. Jeg fikk ei venninne til å ringe kjæresten hans, utgi seg for å være ei russejente han hadde "ligget" med, og sa at hun fant det ut nå at han hadde kjæreste og at om "jeg" var henne så ville jeg likt å fått vite det. Noen dager senere ble det slutt.

Det viste seg tilfeldigvis og at han faktisk HADDE vært utro i russetiden og, så ja. :) Påvirker meg ikke i det hele tatt den dag idag.

Anonymous poster hash: ec36f...e4f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex flere ganger med min daværende bestevenninnes samboer.

Hun fant ut av det (tjue år siden), og jeg er fortsatt redd for å møte på henne.

daaamn

Anonymous poster hash: ec36f...e4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Mobbet noe på barneskolen. I 5 eller 6 klasse hadde vi oppvaskmøte, og siden det har det ikke gjentatt seg. Er nok den tingen jeg er minst stolt over i livet, og det har fulgt meg hele veien.

2. Utro. Skal sies at jeg var i et relativt udefinert forhold i veldig ung alder, men utroskap er utroskap.

3. Kjørt med promille med andre i bilen, riktignok dagen der på.

Anonymous poster hash: 6021f...04d
Skrevet

Ha vært utro. Fyren jeg var sammen med var en drittsekk, men det var ingen unnskyldning for at jeg skulle senke meg ned på hans nivå...

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med og mobbet den nye gutten i klassen, det var helt forferdeig! Vi banket han opp, stjal tingene hans, virkelig plaget han. Men jeg var så redd for å bli mobbet selv, alle elevene i den klassen var helt grusomme og du kunne ikke vise svakhet for da kom de etter deg!

Jeg angrer selvfølgelig på dette i ettertid, men som 8 åring var det spis eller bli spist....

Anonymous poster hash: d4e8f...14b
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting kommer opp mot hva jeg utilsiktet gjorde mot min mor da jeg ble født. Fødsler er ganske grusomme og smertefulle opplevelser både for mor og barn. :( Anonymous poster hash: d7683...d0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...