Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, har dere noen absolutte øyeskyggeelsklinger som dere kjøper igjen og igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen virkelig absolutte favoritter, men slenger meg på for å få noen gode tips :) Er så dårlig på å bruke øyenskygge. Har veldig grønne øyne, og føler fort at jeg ser litt ut som en katt.

Har noe jeg har brukt sporadisk da. Var i Polen for noen år siden, og der kjøpte jeg endel fra Inglot, veldig pigmentert og sitter godt på meg.

Skrevet

MAC Naked lunch og satin taupe. Kjedelig og enkelt for noen kanskje, men synes disse to er fantastiske.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Urban Decay omformulerte for ca. et år tilbake øyenskyggene sine. De var gode før, men drysser nå mindre og er mye mykere å påføre. Liker UD egentlig bedre enn MAC, føler de er mer pigmenterte og påføres best, men MAC har noen farger som er og forblir i samlingen min.

Urban Decay: Loaded, Baked og Shellshock. Shellshock er en veldig god sølvfarge, men er kun tilgjengelig i Vice 2 paletten. Håper de gjør denne permanent, for det blir trist den dagen den går tom. Så på temptalia at Silver Sleet fra Mac (pigment) er noe mørkere, men også intens og metallisk. Da blir det den i neste omgang. Sølv er mer anvendelig enn man tror, og kan brukes til så mangt.

Innen MAC bruker jeg ofte Vanilla, Woodwinked, All That Glitters, Sketch, Mystery, Orb og Satin Taupe. Omtrent alle som har en full MAC palette har en eller flere av disse fargene i samlingen, de er av høy kvalitet og passer til de fleste øyenfarger som er.

Skrevet

Top Shelf fra Bare Minerals! Dette er en "kvelds"-øyenskygge, da det er mye glitter og gull, men jeg bare elsker den! den sitter lenge på og er lett å få fine overganger mellom nyansene :)

Anbefales!

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har ingen virkelig absolutte favoritter, men slenger meg på for å få noen gode tips :) Er så dårlig på å bruke øyenskygge. Har veldig grønne øyne, og føler fort at jeg ser litt ut som en katt.

Har noe jeg har brukt sporadisk da. Var i Polen for noen år siden, og der kjøpte jeg endel fra Inglot, veldig pigmentert og sitter godt på meg.

Litt ot,men jeg har også veldig grønne og øyenskygge i bruntoner passer veldig bare til grønne øyne.

Skrevet

Litt ot,men jeg har også veldig grønne og øyenskygge i bruntoner passer veldig bare til grønne øyne.

Er som regel det jeg går for, tør ikke gå utenfor den komfortsonen.

Skrevet

Jeg elsker MUG-skyggene mine! :hjerte: Favoritten er Prom Night som er en perfekt lillataupe. Kombinasjonen Beaches and Cream, Latte og Mocha er hverdagskomboen jeg bruker mest. :)

Skrevet

Mine favoritter er fra Urban Decay og det er Bender, Mildew, Rockstar og Sellout.

Bender er en dyp grønn metallic med mikroglitter og Rockstar er en dyp aubergine farge.

Sellout er champagnefarget mens Mildew er mosegrønn.

Ønsker meg veldig Lastcall, Uncut & Kush da jeg tror disse fargene vil være utrolig fine.

Særlig Uncut som er en lilla tone med rød og lilla glittertoner i seg. Den må jeg bare få

skaffet meg.

Og ut fra disse favorittene er det lett å se at mine favoritter innen øyeskygge går i

grønn og lilla toner :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp en lilla vennen, du vil elske effekten den har på øynene dine.

-------

Jeg skal komme med mine egne favoritter også, må bare finne samlingen min.

Gjest Gjest
Skrevet

Mine favoritter er.

Yve Rocher: #71 Gris Taupe, #31, Taupe Rose.

Urban Decay: Gunmetal, Sin, Toasted, Bender, Mildew og Twice Baked.

MAC: Typographic, Copperplate, Handwritten, Youghurt og Vanilla og pigmentet Dark Soul.

Gosh Cosmetics: Matt Duo shadow #001.

Har også et hav av pigment fra diverse mineralmakeupshops. Jeg holder på å gå igjennom dem, det er et mareritt.

Gjest Bettys
Skrevet

Mine favoritter er fra MAC. Mulch, All that glitters, Patina, Brulè, Phloof!, Swiss Chocolate og Kid.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om MAC tester på dyr eller ikke?

Anonymous poster hash: 88949...f6e
Skrevet

har en single fra gosh, 02 rusty tror jeg. den er kjempefin, bruker den til alt!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Og da oppdaget jeg at Chanel nå har sluttet å produsere mine 'hverdagsfavoritter'.

Nåja... det er i alle fall disse to, og ennå har jeg en av hver liggende 'på lager'.

Chanel Ombre Unique no. 19 FUSÉE og no. 21 VEGA

02492180202.jpg02506880202.jpg

Gjest Gjest
Skrevet

Og da oppdaget jeg at Chanel nå har sluttet å produsere mine 'hverdagsfavoritter'.

Nåja... det er i alle fall disse to, og ennå har jeg en av hver liggende 'på lager'.

Chanel Ombre Unique no. 19 FUSÉE og no. 21 VEGA

02492180202.jpg02506880202.jpg

Er du sikker på at de er borte? At de ikke bare er reformulert igjen?? Den nye reformuleringen var svært vellykket. Det var Nars kvalitet over det, øyeskyggene gled på som smør, men jeg likte ingen av fargene/eller det var mye godt dupes av noe jeg allerede hadde så jeg kjøpte ikke.

Skrevet

Clinique French vanilla

10148380402.jpg

Og Clarins Hot chocolate

10573230-1321271446-956746.jpg

Disse sitter som limt på øynene, ingen creasing

Skrevet

Urban Decay- Toasted. Det er en skygge jeg bruker til hverdags hvis jeg har dårlig tid, men likevel vil ha øyenskygge på meg uten å dille med tre ulike toner. Jeg bruker den også til litt tyngre øyesminke, kombinert med matte, mørkere bruntoner.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er du sikker på at de er borte? At de ikke bare er reformulert igjen?? Den nye reformuleringen var svært vellykket. Det var Nars kvalitet over det, øyeskyggene gled på som smør, men jeg likte ingen av fargene/eller det var mye godt dupes av noe jeg allerede hadde så jeg kjøpte ikke.

Jeg er ikke sikker på en eneste ting på det området :blush:

- de varer såpass lenge at jeg blir like forvirret hver eneste gang jeg trenger ny :lol:

Gjest Blomst83
Skrevet

Det er vel som oftes det de med grønne øyne går med.De få jeg har møtt som har grønne øyne går med brunt,eller beige toner.Det kan også fremheve litt av fargen i øynene dine.Jeg ser Gjest skriver lilla,og det er kanskje noe å prøve ut.Jeg gikk med det på vgs,og trodde det var kjempe fint helt til jeg ser på bildene nå som jeg har blitt eldre,men grønne øyne kommer jo i flere nyanser så det kan jo hende at det ser fint ut på deg :) Men jeg ser den med komforsonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...