Gjest Bekymret mann Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 Kan noen hjelpe meg med følgende: Jeg driver i disse dager og flytter sammen med kvinnen i mitt liv, dvs det var det jeg trodde. Mens vi driver og tømmer det gamle huset sitt og vasker sender hun meg en melding på mobiltelefonen, den sender hun feil, den var til en hun traff i fjor sommer... Der sier hun at hun takker for en fin tid i fjor sommer og at hun sitter og mimrer og hører på "deres sang".. Videre ønsker hun han en fin sommer... Når jeg prøver å få en forklaring sier hun at jeg overreagerer og at hun ikke skulle eller har sendt meldingen. Den havnet jo hos meg..... Hva skal jeg tro og gjøre? Bekymret jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. juni 2002 #2 Del Skrevet 20. juni 2002 Synes hun motsatt senario er ok? Lag en avtale om at kontakt med gamle flammer opphører (gjensidig hos dere begge) Kan du ikke stole på henne...vel...da må du ta et valg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå