Gå til innhold

hva gjorde dere da savnet var på sitt verste...gjort det slutt. savn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner han, men han er virkelig en kjip fyr. Tips for å holde meg unna.

Anonymous poster hash: f338a...4d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon selv. Har ikke venner ettersom han isolerte meg fra alle i nesten 7 år.
Vet ikke om du har det sånn, men visst du har mange venner vil jeg si at du bør komme deg ut og være med venner, få tankene over på noe annet. Det vet jeg hadde hjulpet for meg om jeg hadde muligheten.

Anonymous poster hash: f144e...cbd
Skrevet

Dyrk det som gjør det glad og gir deg selvtillit.

Aav og til så kan jeg bli så mentalt sliten av savn at jeg bare må holde meg hjemme, men det blir lett en ond sirkel som bare gjør det verre, så sålangt jeg klarer så prøver jeg å trene, ta initiativ til å finne på noe gøy med venner, legge planer om noe/med noen slik at du har noe å glede deg til (for eksempel bestille en tur eller invitere til fest), gjøre jobbting/husarbeid (gir god samvittighet, haha!), gå en lang tur alene eller med andre eller hvis ingenting annet frister ordne meg noe godt og se en film alene, gå ut av komfortsonen (jeg registrerte meg på tinder og startet en samtale med et par menn der - utrolig mye rart, men i det minste noe jeg ellers ikke ville gjort, haha) også videre.

Det er jo selvfølgelig ikke sånn at man bare kan distrahere seg selv til døde heller, men jeg ville i størst mulig grad prøvd å gjøre det uansett. For meg er savnet mest intenst hvis det eneste jeg gjør er å sitte og tenke på vedkommende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gode filmer, gode venninner, god mat og god litteratur.

Og god vin - dersom du kan takle det. Men nummeret og facebook hans burde uansett slettes.

Anonymous poster hash: 4ac39...d89
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...