AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg trenger hjelp. Hva skal jeg gi mannen i morgengave? Alle tips mottas med stor takk Anonymous poster hash: 12f81...1d7
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Klokke, mansjettknapper, sånne stilfulle nakenbilder (husker ikke begrepet) og lignende er jo typiske morgengaver? Her kan du se tidligere tråder om temaet, kanskje du finner noen gode tips?
Wonders Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 BJ. Anonymous poster hash: 6faac...7ee thats a given da...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ga en stor kasse med ulike typer spesialøl. Han snakker ennå om hvor genial den gaven var :-) Anonymous poster hash: 25ddd...986 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Opplevelse av noe slag. Drømmer han om noe spes? Fallskjerm, småfly, racerbil osv. Anonymous poster hash: 2a113...c42
super-ida Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Min ønsket seg verktøyskap, solbriller eller kapp og gjærsag *ruller med øynene og ler* Ellers: kamera, smykke, reise, whiskey/vin/øl-smakings kurs, konsertbiletter, instrument, telt, kano, førerkort på motorsykkel, et abonement på noe,
Brud2014 Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har kjøpt klokke og så skal jeg inngravere den et lite sitat som betyr noe for han Også dato da. Men han har ønsket seg klokke de siste par årene så det gjorde det jo enklere..
Gorgonzola Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Jeg trenger hjelp. Hva skal jeg gi mannen i morgengave? Alle tips mottas med stor takk Anonymous poster hash: 12f81...1d7 En kasse med lett blanding av hans favorittøl. En halv time sugejobb - med innlevelse og lett overdrevne sukk og stønn fra din side. Et års abonnement på CMore eller TV2 sport premium, da blir det foppal året rundt også, til din begynnende frustrasjon åff kårs. Men det går greit - kvinner går som kjent ikke lei av gubben før i år to etter bryllupet
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Lommeur, klokke, fint herresmykke om han er typen til å bruke, slipsnål og mansjettknapper er jo en trygg men kanskje kjedelig greie. Fin lommelerke med en intern vits dereimellom gravert inn + en flaske godt fra polet? Zippolighter med symbol eller gravering som måtte bety noe for ham eller for dere? Er han typen til det, så jag frem noen fine utgaver av bøker han liker. Jaktkniv? Jakter han ikke? Hva med en toppmodell Leatherman-kniv? Jeg gikk for en blanding av "bruke opp" og "varer evig" gave. Jeg ville ikke ha noe forgjengelig, men det ble en ekstremsportopplevelse + en fin gjenstand som kan både være stas og til bruk med en liten gravering i. * PS: Tirkes hilser, har det bra. Anonymous poster hash: 8c73b...8f4
Gorgonzola Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 PS: Tirkes hilser, har det bra. Hils tilbake, savner henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå