Gå til innhold

Morgengave til mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp. Hva skal jeg gi mannen i morgengave?

Alle tips mottas med stor takk :)

Anonymous poster hash: 12f81...1d7
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Klokke, mansjettknapper, sånne stilfulle nakenbilder (husker ikke begrepet) og lignende er jo typiske morgengaver? :)

Her kan du se tidligere tråder om temaet, kanskje du finner noen gode tips? :)

AnonymBruker
Skrevet

BJ.

Anonymous poster hash: 6faac...7ee
  • Liker 4
Skrevet

BJ. Anonymous poster hash: 6faac...7ee

thats a given da...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga en stor kasse med ulike typer spesialøl. Han snakker ennå om hvor genial den gaven var :-)

Anonymous poster hash: 25ddd...986
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opplevelse av noe slag. Drømmer han om noe spes? Fallskjerm, småfly, racerbil osv.

Anonymous poster hash: 2a113...c42

Skrevet

Min ønsket seg verktøyskap, solbriller eller kapp og gjærsag *ruller med øynene og ler*

Ellers: kamera, smykke, reise, whiskey/vin/øl-smakings kurs, konsertbiletter, instrument, telt, kano, førerkort på motorsykkel, et abonement på noe, :)

Skrevet

Jeg har kjøpt klokke og så skal jeg inngravere den et lite sitat som betyr noe for han :) Også dato da. Men han har ønsket seg klokke de siste par årene så det gjorde det jo enklere..

Skrevet

Jeg trenger hjelp. Hva skal jeg gi mannen i morgengave?

Alle tips mottas med stor takk :)

Anonymous poster hash: 12f81...1d7

En kasse med lett blanding av hans favorittøl. En halv time sugejobb - med innlevelse og lett overdrevne sukk og stønn fra din side. Et års abonnement på CMore eller TV2 sport premium, da blir det foppal året rundt også, til din begynnende frustrasjon åff kårs. Men det går greit - kvinner går som kjent ikke lei av gubben før i år to etter bryllupet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Lommeur, klokke, fint herresmykke om han er typen til å bruke, slipsnål og mansjettknapper er jo en trygg men kanskje kjedelig greie. Fin lommelerke med en intern vits dereimellom gravert inn + en flaske godt fra polet? Zippolighter med symbol eller gravering som måtte bety noe for ham eller for dere? Er han typen til det, så jag frem noen fine utgaver av bøker han liker. Jaktkniv? Jakter han ikke? Hva med en toppmodell Leatherman-kniv?

Jeg gikk for en blanding av "bruke opp" og "varer evig" gave. Jeg ville ikke ha noe forgjengelig, men det ble en ekstremsportopplevelse + en fin gjenstand som kan både være stas og til bruk med en liten gravering i.

*

PS: Tirkes hilser, har det bra. ;)

Anonymous poster hash: 8c73b...8f4
Skrevet

PS: Tirkes hilser, har det bra. ;)

:sukk: Hils tilbake, savner henne :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...