AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg lurer på hvilket tilbud dere helst ville ha valgt av disse to (det gjelder overnatting i 4 netter i Berlin i høst, på et 4-stjerners hotell.) VIlle du helst ha betalt 6300,- for 1) overnatting (2 rom), inkl frokost og fri avbestilling inntil dagen før, direkte gjennom hotellet eller samme sum for 2) overnatting (2 rom) kun inkl frokost, altså ikke fri avbestilling, via Expedia, som gir 12 % rabatt når jeg bruker Remembercard? Sistnevnte alternativ gir jo ei innsparing på 750 kr. Vi bestiller både fly og hotell med kredittkort (hhv Norwegian-kort og Remembercard), og da er vel avbestillingsforsikring inkludert uansett? Det må jo riktignok alvorlig sykdom og død til for å få igjen på forsikringa, sikkert, men om vi ikke får til å reise, av mindre alvorlige årsaker, så har vi jo uansett mista mye penger pga flybillettene. Ja, så hvilket alternativ ville du ha valgt? Anonymous poster hash: 1d813...aae
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Har du vært i direkte kontakt med hotellet? Jeg sender de alltid en mail om ber om tilbud, og får da alltid enten tilsvarende eller lavere priser. Liker også ha direkte kontakt med de, og kommer med konkrete ønsker til rom osv. Anonymous poster hash: c2ef3...f11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Ja, jeg har direkte kontakt med dem. Tilbudet fra dem er jo rimeligere, ettersom det inkluderer avbestilling også. Men kanskje jeg kan be om pris uten avbestilling inkludert? Har kommet med ulike ønsker ang rom og etasje også, men jeg trodde det var mulig å spesifisere sånne ønsker via expedia når en bestiller også, ved å bruke kommentarfelt?Anonymous poster hash: 1d813...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå