Gå til innhold

Bryr majoriteten av kvinner seg bare om andre kvinner, barna sine og seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe jeg synes det virker som. At kvinner bare bryr seg om ungene sine, og andre kvinner. Og alt annet i samfunnet generelt sett er likegyldig.

Anonymous poster hash: ec542...9d7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det stemmer nok ikke.

Anonymous poster hash: 552c1...df9
  • Liker 2
Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Hvertfall ikke for noen av kvinnene jeg kjenner. Du har møtt noen kjipinger! :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner er i et forhold med en mann, slik at de i det hele tatt får seg unger, så det er håp for alle bitterpikker også :)

Hvem bryr majoritetet av menn seg om da?

Anonymous poster hash: 2ad7a...f48
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg om samfunnet rundt meg, og selvfølgelig mine aller nærmeste som er familien og venner. Har ikke barn og mann enda, men når den dagen kommer vil de selvsagt bli førsteprioritet (altså både mannen og barna, samt selvfølgelig fortsatt foreldrene mine, søsken osv).

Vet om folk som ikke er så samfunnsengasjerte også, men det er både menn og kvinner, ikke bare kvinner. :)

Anonymous poster hash: 954da...1b1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe jeg synes det virker som. At kvinner bare bryr seg om ungene sine, og andre kvinner. Og alt annet i samfunnet generelt sett er likegyldig.

Hva får deg til å tro det? :) Statsministeren (Erna Solberg) er kvinne, og mange andre i feks politikken!

Anonymous poster hash: 954da...1b1

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner som hjelper lokalområdene, er med på dugnader, jobber frivillig og er mest ivrige på å ta på seg ansvaret for eldre slektninger og familie (ja mannlige slektninger også) er kvinner. Så min erfaring er egentlig det motsatte.

Jeg kjenner gode menn, men de fleste unge menn i min omganskrets tenker mest på seg selv. Enten i form av karriere og å bli en vinner, eller i form av å ikke få mye ut av livet og synes synd på seg selv og mene alt er kvinners feil.

Anonymous poster hash: 90b55...3de
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr majoritetet av menn seg om da?

Anonymous poster hash: 2ad7a...f48

Andre, samfunnet og barn tenker jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

. Hvorfor er det flere kvinner i omsorgsyrker, humanistiske fag og i skoler og barnehager hvis de bare bryr seg om seg selv? Det er ikke menn som jobber mest med andre mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Å, dette er bare atter en tråd som skal fortelle oss hvor ille vi kvinner er..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mtp at 90 % av alle ansatte i lavtlønnede omsorgsyrker er kvinner så tviler jeg sterkt på det.

Anonymous poster hash: 9e05f...645
Skrevet

. Hvorfor er det flere kvinner i omsorgsyrker, humanistiske fag og i skoler og barnehager hvis de bare bryr seg om seg selv? Det er ikke menn som jobber mest med andre mennesker.

Kvinner kunne ikke levd av å "bry seg om andre" hvis det ikke var for at menn var villig til å skape infrastrukturen og reelle verdier å leve av. Ikke få mangel på vilje til å ta harde, tunge, utakknemlige og farlige yrker til å høres ut som vilje til å ta seg av andre.

AnonymBruker
Skrevet

You went full retard. lol

Anonymous poster hash: 1117e...5c6

Skrevet

majoriteten av de jeg møter av småbarnsforeldre gjør det ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...