Gjest Kvinneline Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Noen med erfaring av rockeringtrening? Jeg trener regelmessig både styrke og kondisjon fra før av, men har nå fått min mors "nedstøvete" rockering på 1,5 kg. Tok en snurr i gårkveld og hadde det jo fryktelig gøy i et kvarters tid, men føler ingenting i dag. Er det egentlig god trening? Rocket begge veier, sakte og raskt, og prøvde med vekter i begge armer. Ingen stivhet i magemusklene. Noen som vet om det er bra trening? Gøy er det jo uansett, men om det virkelig "strammer" er jo det bonus
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Dette lurer jeg også på Anonymous poster hash: 228ee...f67
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er veldig glad i rockeringen min, begynte da midja nærmet seg 80 cm, og nå er den 62, hurra! Jeg står en halvtimes tid, kvarter hver vei, og kjører på som en galing, tar knenøy, snur meg i ringen, beveger meg osv., og jeg svetter når jeg holder på. Jeg var overhode ikke trent da jeg begynte, og fikk voldsomme blåmerker. Å komme opp i et helt minutt uten å måtte avbryte var en sier på 1,7 kilos ring. Om du er superfit og ikke kjenner noe, er det ikke sikkert dette er noe for deg? Kanskje du ville merket det med en tyngre ring? Jeg må ha det nå. Uansett; gøy Anonymous poster hash: a3db9...414
Gjest Kvinneline Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er veldig glad i rockeringen min, begynte da midja nærmet seg 80 cm, og nå er den 62, hurra! Jeg står en halvtimes tid, kvarter hver vei, og kjører på som en galing, tar knenøy, snur meg i ringen, beveger meg osv., og jeg svetter når jeg holder på. Jeg var overhode ikke trent da jeg begynte, og fikk voldsomme blåmerker. Å komme opp i et helt minutt uten å måtte avbryte var en sier på 1,7 kilos ring. Om du er superfit og ikke kjenner noe, er det ikke sikkert dette er noe for deg? Kanskje du ville merket det med en tyngre ring? Jeg må ha det nå. Uansett; gøy Anonymous poster hash: a3db9...414 Godt gjort av deg Da må jeg gi denne en sjanse, for det var jo morro. Har ikke rocket med ring siden gymtimene på ungdomsskolen Fant igjen litt av barnet i meg. Er ikke superfit nei, men skal ikke miste noe særlig vekt. Tenkte det kunne være en arti treningsmåte, men vil jo kjenne at svetten kommer og at musklene er brukt. Knebøys osv er jo litt mer utfordrende med en ring, så får prøve å øke vanskelighetsgraden litt da
Lurt smil Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Hvis du bruker en tung ring så vil du nok etterhvert kjenne at du blir litt sliten. Ihvertfall blir jeg det, min veier 3.5 kg og perfekt å rocke forann tven. Merker at jeg har fått bedre core muskler og bedre holdning av og rocke 15-30 min hver dag
Gjest Kvinneline Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Min er 2,5 kg. Men kan si det etter noen dager nå at det kjennes ja! Har rocket i ca 20 min hver dag siden jeg postet her, og jeg føler nesten at jeg ser at de skrå magemusklene vokser Etter noen dager nå, må jeg ta pause. Det er skikkelig vondt å rocke nå, og midjen er blå! Det bør være verd det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå