Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min bor sammen, og i dag skulle han til legen i en annen by. Tre timer senere var jeg ferdig på jobb og spør han om han er hjemme. Han sier nei, at han hjelper broren sin med noe og han blir kjørt hjem. Istedet for å svare på melding, ringer jeg fordi jeg tenkte å gå innom butikken for å kjøpe noe mat og skulle spørre fort hva han vil ha til middag. Da han svarer i telefon er han skikkelig sur! Og jeg spør når han kommer, og han sier at han ikke vet. Da sier jeg at jeg kan komme å hjelpe til, men han sier nei, det er ikke nødvendig fordi de kommer til å være ferdig når jeg kommer frem.. Nå har det gått fire timer og han vet enda ikke når han skal bli ferdig.. Jeg har venta på han helt siden jwg var ferdig på jobb med å spise, siden han sier at det blir ikke lenge til... Skulle ringe han for å spørre om van visste hvilken buss han skulle ta hjem, slik at jeg kunne hente han (er snart tom for strøm).. Han er dritt sur og kjefter på meg og bare legger på uten at jeg får spurt om det jeg hadde tenkt, akkurat som første gangen jeg ringte..

Føler meg urettferdig behandlet, har jeg grunn til det?

Anonymous poster hash: 8b285...c55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å mas på han.

Anonymous poster hash: ca135...93c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts mener det kanskje godt, men det virker mere som et ønske om å overvåke og kontrollere han. Finn på noe gøy for din egen del og blås i han. Han kommer når han kommer og det kan du også gjøre. Lev litt istedenfor å bli ei masende kjerring som han kvier seg for å komme hjem til og som han kanskje ikke vil hjem til heller p.g.a. kjas.

"if you love somebody set them free" Anonymous poster hash: 9db0a...327

Skrevet

Helt greit å spørre når han kommer hjem og om du skal lage middag, men når han er såpass gretten av en eller annen grunn og tydelig ikke ønsker å gi deg noe svar så ville jeg ikke terget han mer ved å mase.. Han kommer når han kommer.

Skrevet

Neste gang har du en bestemt klokkeslett, og hvis han for eksempel ikke kommer i løpet av den neste timen så spiser du alene

Skrevet

Herregud bare spis da vel!

Skrevet

Jeg er en sånn person som ikke tåler mas - og terskelen for hva jeg anser som mas er ikke spesielt høy heller. Beste du kan gjøre er å bare la han være i fred, og for all del - spis alene! Om han kommer hjem og er gretten og i tillegg får dårlig samvittighet for at du ikke har spist pga han kan det bare bli verre :P

Skrevet

Når kjæresten min blir sen grunnet et eller annet, så sender jeg en melding om at feks "Vi spiser om 30 min", er han ikke hjemme til da, så spiser vi - så får han varme seg opp maten når han kommer hjem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...