Merenwen Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Ble den store dagen som dere håpet på? Hva var det fineste med dagen, og hva ville dere ha endret på? Det kan være alt fra tidspunkt på vielse eller middag, antall gjester, alkoholmengde, taler, musikk, dekorasjoner, bukett og antrekk osvosv. Hilsen kommende brud som gifter seg om 50 dager og snapper opp alle tips hun kan få! Endret 13. mai 2014 av Merenwen
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Anbefaler å sjekke ut Ting som dere glemte til deres bryllup om du ikke alt har gjort det Ble den store dagen som dere håpet på? Ja, uten tvil! Til og med bedre Hva var det fineste med dagen, og hva ville dere ha endret på? Stemningen var helt amazing, takket være familie og venner som alle storkoste seg og bidro til å skape god stemning! Det hadde ikke blitt organisert skikkelig transport fra lokalet til sentrum etter festen, men det ordnet seg heldigvis. Og så hadde vi glemt å ordne det sånn at fotografen ble med i en av sledene på kanefarten, så han ble plutselig stående alene ved kirka. Heller ikke helt heldig, men han fant oss igjen etterpå. Bare litt synd vi ikke fikk noen bilder fra selve kanefarten med alle gjestene
Amens Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Vi fikk en virkelig nydelig dag, akkurat slik jeg hadde håpet:) Det beste med hele dagen var når vi satt ved siden av hverandre på tinghuset og skulle vies. Min mann ser på meg med ett stort og lykkelig smil. Da kjenner jeg at all nervøsitet forsvinner og jeg kjenner meg varm om hjertet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå