AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har planer om å flytte til et land i vest-europa, helst England, Tyskland, Skotland, Nederland eller Sveits, etter jeg er ferdig med utdanningen min. Skaffe meg jobb og etablere meg der. Av ulike grunner. Landene er jo ganske like kulturelt tror jeg? Så jeg lurte på om det er noen forskjeller på hvordan ting blir gjort når det kommer til samliv osv. Om noen vet det? Anonymous poster hash: e05c7...0c0
Kolibrii Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Av de jeg har møtt fra landene du ramser opp, så er de mer gentlemen utad. Aldri hatt forhold eller sex med de, så hvordan de er i forhold aner jeg ikke. Men de åpner dører, gir komplimenter og danser bra 😝
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Altså for kjæresten sin? Hyggelig det Anonymous poster hash: e05c7...0c0
Gjest Faerunpedia Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Tja mange tyske menn elsker å snakke om følelser og problemer i forholdet, litt sånn at det blir litt mye av det gode. Men de er mye enklere og ærligere enn norske menn, man vet hvor man har dem når man dater, og spør man får man et ærlig svar. Er mye lettere å brenne seg i Norge.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Kommer helt på hvor i landet du bor. Jeg vil ikke si landene er veldig like, nei. Etter min erfaring er ikke nederlendere veldig annerledes enn nordmenn - mer åpne til en viss grad, med i et verdensperspektiv ganske like. Landene du nevner er vel egentlig landene som er mest like Skandianavia utenfor Skandinavia. England er jo litt delt inn i London og "resten". I London treffer du alle nasjonaliteter (utenom engelskmenn..) og det er jo en annen verden enn en engelsk småby. Jeg liker sveitsiske menn godt, så lenge man finner en som er litt livlig og interessant, noen er litt trauste. Anonymous poster hash: abb25...9d7
ickyicky Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg bor i England for tiden (nord), og har hatt engelsk kjæreste i litt under et halvt år. Trodde alltid at norske menn var tingen for meg, men han her er virkelig noe for seg selv. Har aldri opplevd å være sammen med noen som gir meg så mange komplimenter og viser meg så mye oppmerksomhet før, selv når vi tilbringer tid med venner. Det er ikke oppmerksomhet av sorten som blir for mye, heller. (Jeg er ikke stor fan av klissete kjærestepar.) Det er absolutt en herlig forandring fra den småsjenerte, komplimentsparende nordmannen jeg var i et forhold med før jeg flyttet. Det sagt er jeg utrolig glad i norske menn, og vil ikke generalisere om verken den ene eller den andre "sorten" - det finnes mange flotte eksemplarer av begge slag! :-) En ting som kan sies om England og dating er at de oftere gjør nettopp det: dater. De er heller ikke like aktive på ONS-fronten som vi er her hjemme, så det var litt smårart da jeg begynte å gå ut med han jeg er sammen med nå, og fant ut at han hadde hatt under halvparten av mitt antall sexpartnere (selv om han er eldre) - og hadde datet eller vært i forhold med alle av dem! Har brent meg litt på å være for åpen om seksuelle erfaringer i sosiale anledninger her borte, så det er kanskje noe å være forsiktig med. Endret 13. mai 2014 av ickyicky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå