Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Har du noen gang tenkt at det du sa til en annen person ikke var for drøyt eller slemt? At du har snakket før du har tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg sikkert, men jeg pleier som regel å tenke meg om før jeg snakker så kan ikke si jeg sliter så veldig med samvittigheten på det området.

Skrevet

Klart, til en viss grad. Men enkelte ganger har jeg måtte fortelle meg selv at vedkommende fortjente å få høre sannheten fra meg.

Skrevet

Ja :(

Skrevet

Ikke mer enn et par ganger.

Skrevet

Senest i dag på jobben, men da har jeg også unnskyldt meg og sagt det var unødvendig av meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, masse...:(

Anonymous poster hash: 23c1a...8e8

• Liker 1
Gjest Dalma
Skrevet

Jeg har snakket før jeg tenkte flere ganger, men aldri angret. Shit happens. Folk flest er dumme kyr som tilgir alt bare du smisker litt i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang tenkt at det du sa til en annen person ikke var for drøyt eller slemt? At du har snakket før du har tenkt?

Jeg tenker oftere at noe jeg har sagt var litt drøyt eller slemt, er ikke ofte jeg tenker at det jeg sa ikke var slemt nok osv. Hvis jeg skjønte spørsmålet riktig?

Anonymous poster hash: 1fcf7...402

Skrevet (endret)

Ja, herregud! Det jeg sier er ikke alltid et lurt sjakktrekk...

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg har snakket før jeg tenkte flere ganger, men aldri angret. Shit happens. Folk flest er dumme kyr som tilgir alt bare du smisker litt i ettertid.

Skjerp deg da..

• Liker 2
Skrevet

Såklart. Jeg vil tro de fleste har det. Enkelte hendelser fra fortiden har jeg gjort mitt beste for å fortrenge. :plystre: Heldigvis skjer det sjeldnere og sjeldnere, og om det skjer har jeg vett og mot nok nå til å rydde opp raskt, noen gode ting følger heldigvis med tiden :)

Skrevet

Det er sant.

Klart folk tilgir, men det betyr ikke at de er noen dumme kyr. Mer du som er en dum ku som har den holdningen der, tenker jeg. :blomst:

Gjest Dalma
Skrevet

Klart folk tilgir, men det betyr ikke at de er noen dumme kyr. Mer du som er en dum ku som har den holdningen der, tenker jeg. :blomst:

Føler du deg truffet?

Skrevet

Føler du deg truffet?

Nei :) Jeg bare misliker at andre blir behandlet dårlig pga en persons dårlige holdninger :)

• Liker 4
Gjest Raptuza
Skrevet

Selvfølgelig. Hvem har ikke det? Angret harde ord sagt i affekt? Men det går an å be om tilgivelse når en har såret den andre. Det mener jeg er den rette anger. Og prøve tenke at jeg vil ikke gjøre den jeg er glad i vondt.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jepp. Det har skjedd flere ganger enn jeg er stolt av

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har oftere angret på ting jeg ikke har sagt. Mange mennesker har gitt meg mye mer enn hva de aner. Men enkelte ting er vanskelig å få formidlet. Jeg jobber hver dag med å bli flinkere til å la mennesker rundt med få vite at de betyr mye. Ikke bare for meg, men for mange. Det er så alt for mange mennesker som ikke føler seg sett eller verdsatt. Det er min anger, at jeg for ofte ikke har kunnet gi andre gode ord de virkelig fortjener.

Gjest Blyanten
Skrevet

Av og til så, men hører jo med en gang selv når det blir litt vel kvast eller slemt, så ber da om unnskyldning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...