Gå til innhold

Legge til en kunde på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann jeg er interessert i og han er en kunde der jeg jobber. Vi har snakket sammen flere ganger. Han er mye eldre enn meg. Jeg fant han på Facebook og han er også venn med en av mine venner.

Er det rart av meg å legge han til? Jeg vet at interessen er der hos han også... :biggrin:

Anonymous poster hash: 6f3bd...d79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort det :)

Skrevet

Ja, jeg syns det er uprofesjonelt.

Be heller deres felles venn om å introdusere dere for hverandre i en privat sammenheng.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syns det er uprofesjonelt.

Be heller deres felles venn om å introdusere dere for hverandre i en privat sammenheng.

Jobber i butikk. Vi har snakket mye sammen og jeg vet at han er interessert i meg, så tenkte dermed at det ville være greit å legge han til...

Skrevet

Hvis du kun kjenner han gjennom jobben, synes jeg du skal droppe det. Men, hvis han sender til deg, kan du jo akseptere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kun kjenner han gjennom jobben, synes jeg du skal droppe det. Men, hvis han sender til deg, kan du jo akseptere.

Det er der jeg først traff han, men han har nesten bedt meg ut på date to ganger, så det er derfor jeg tenkte at dette ville være greit. :klo: Jaja...

Skrevet

Jeg hadde freaket totalt ut om en butikkansatt hadde lagt meg til på facebook, og antakeligvis prøvd å ikke handle der mer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde freaket totalt ut om en butikkansatt hadde lagt meg til på facebook, og antakeligvis prøvd å ikke handle der mer.

:fnise: Ja, men igjen, jeg kjenner han, men skjønner at du hadde blitt overrasket om vi hadde bare hatt øyekontakt. Uansett ser ikke ut som om jeg skal gjøre det alikavel pga. responsen jeg får her :fnise: ts

Skrevet

Hvis han nesten har bedt deg på date 2 ganger, så ville jeg heller hintet litt i den retningen. Alle utspill bør komme fra han.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han nesten har bedt deg på date 2 ganger, så ville jeg heller hintet litt i den retningen. Alle utspill bør komme fra han.

Jeg jobber ikke så ofte så det er vanskelig å få kontakt med han ellers og det var derfor jeg tenkte at Facebook kunne være et bra alternativ. Takk for innspillet ditt :) TS

Skrevet

Hvorfor har han bare _nesten_ bedt deg ut?

Jeg har noen kompiser som er kronisk flørtete. De kan komme på å si ting til fremmede som "Hadde du ikke jobbet i kveld skulle vi delt en flaske rødvin...", og "Øynene dine er grunnen til at jeg handler her...". Men i realiteten er de bare ute etter å komplimentere, ikke sjekke opp.

Håper ikke han er som disse. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har han bare _nesten_ bedt deg ut?

Jeg har noen kompiser som er kronisk flørtete. De kan komme på å si ting til fremmede som "Hadde du ikke jobbet i kveld skulle vi delt en flaske rødvin...", og "Øynene dine er grunnen til at jeg handler her...". Men i realiteten er de bare ute etter å komplimentere, ikke sjekke opp.

Håper ikke han er som disse. :)

Nei,han er ikke sånn. Det er ikke noe vits i å gå inn på det, men han har hintet til å ta meg med ut, men snudd i siste liten. ts

Skrevet

Nei,han er ikke sånn. Det er ikke noe vits i å gå inn på det, men han har hintet til å ta meg med ut, men snudd i siste liten. ts

Har du noen tanker om hvorfor han har snudd i siste liten?

Skrevet (endret)

edit

Endret av ALTGR
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen tanker om hvorfor han har snudd i siste liten?

Jeg har fortalt han om mine planer for dagen. Men dette er virkelig ikke temaet på tråden. :fnise: TS

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er uprofesjonelt og noe jeg IKKE ville ha gjort! Vent på at han tar det første steget iallefall :)

Gjest Blyanten
Skrevet

Ville ventet med å lagt han til.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg ville ha tatt sjansen.

Den som intet våger, intet vinner! :-P

Skrevet

Hvor gammel er du da? Og hvor gammel er han da?

Hvis det er så stor forskjell, ville jeg prøvd å finne meg, som er nesten like gammel som meg.

Det er en mann jeg er interessert i og han er en kunde der jeg jobber. Vi har snakket sammen flere ganger. Han er mye eldre enn meg. Jeg fant han på Facebook og han er også venn med en av mine venner.

Er det rart av meg å legge han til? Jeg vet at interessen er der hos han også... :biggrin:

Skrevet

Hvilken type butikk er dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...