Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye er det i dette? Er avholds selv, så trenger svar av noen som drikker ;)

Anonymous poster hash: b7465...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det stemmer nok det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke ølbriller. Aldri opplevd det i hvert fall. De guttene jeg har rotet med i fylla, er gutter jeg synes er kjekke og tiltrekkende i edru tilstand også.

Anonymous poster hash: 0285a...788
Gjest Dalma
Skrevet

Jeg prøvde å sjekke opp en gammel dame i kjøttdisken en gang. Vanligvis kommuniserer jeg så lite som mulig med mine medmennesker, og da helst i form av knurring og grynting. Så ja, ølbriller er høyst reelt, iallfall i mitt tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor mye du drikker. En gang drakk jeg veldig mye, så mye at jeg ikke la merke til at en mann ikke hadde tenner. Ikke før jeg gikk på date med han en ukes tid etterpå :fnise: Ellers har jeg ikke tatt så veldig feil av hvordan folk ser ut :)

• Liker 3
Skrevet

Er du redd for at en person ikke skal like deg, TS?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, ølbriller finnes definitivt. Men er mange ganger de ser rett og :)

Anonymous poster hash: 86fda...381
Gjest rådyr
Skrevet

Rynker forsvinner iallefall fort. Opplevd ølbriller rett som det er... Sikkert på begge sider av brillene.

Skrevet

Hvor mye er det i dette? Er avholds selv, så trenger svar av noen som drikker ;)

Ølbriller=Alkoholens virkning som gir deg mindre evne til å bry deg om konsekvensene av dine handlinger. Ergo, man kan forsåvidt ikke si man angrer på ting man gjør(eller personer ;) ) i fylla: for det er eventuelt ringvirkningene av nevnte handling man ''angrer'' på.

Altså kan ølbriller være meget reellt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke ølbriller. Aldri opplevd det i hvert fall. De guttene jeg har rotet med i fylla, er gutter jeg synes er kjekke og tiltrekkende i edru tilstand også.

Anonymous poster hash: 0285a...788

Samme her, takk og lov!

Anonymous poster hash: e31fc...529

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg er avholds så skulle jeg trodd jeg hadde ølbriller på gjennom hele forholdene til mine ekser....

Anonymous poster hash: 5fb5f...812
Skrevet

Jeg tror "ølbriller" bare er en dårlig unnskyldning.

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt, men det spørs jo så klart hvor mye man drikker. I utgangspunktet liker jeg de fleste bedre når jeg er full og synes jentene er penere. I tillegg får jeg enda mer selvtillitt. Så da går det som det går :)

Anonymous poster hash: 55118...5d3
AnonymBruker
Skrevet

Er du redd for at en person ikke skal like deg, TS?

Takk for svar fra alle!

Lurer bare, siden jeg ikke kan finne det ut selv ;-) Er jo ikke akkurat gøy hvis han du har i kikkerten synes du ser ut som et takras så fort han blir edru :-P For meg er jo folk de samme hele tiden :)

Skrevet

Enig med en over her, tror mange (ikke alle) som roper ølbriller bare trenger en unnskyldning å gjemme seg bak... :)

AnonymBruker
Skrevet

Har endt opp med en gutt som var 10 år yngre enn meg... han var over den lovlige grensen da, men for meg så han ut som han var på min alder.

Anonymous poster hash: d0082...d12
Skrevet

Ølbriller vet jeg ikke noe om, men bedømmelseskraften min er inteteksisterende når jeg kommer forbi brisen (drikker bare sprit for jeg spyr av alt annet).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ølbriller eksisterer ja. Har hatt de en gang. Knullet en ONS jeg tok med fra disco på byen. Uken etter så jeg henne tilfeldigvis på t-banen. Og hun var stygg som juling. Skjønner ikke hva jeg tenkte på.. Var nok ølbrillene..

Anonymous poster hash: 00430...2b8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror helt klart på ølbriller. Husker jeg klinte med en fyr på fylla. Neste dag våknet vi opp i samme seng, og helt ærlig, han var veeldig lite tiltrekkende. Ikke min type i det hele tatt. Men på fylla så var han tydeligvis jævlig digg. :P

Anonymous poster hash: 84768...fd8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

JA! Det kan jeg bekrefte. Blæ. :P

Anonymous poster hash: cbf03...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...