Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen flere enn meg som har en mann som tramper med bena, roper og virkelig oppfører seg som om han er 5 år når han er sint. Som regel skyldes dette problemer som ingen andre hadde tenkt over eller laget drama utav?

Anonymous poster hash: 2fe79...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Nei, det har jeg ikke. Min samboer kan finne på å rope av sinne når han spiller videospill eller noe, men bortsett fra det oppfører han seg bare mer "stille" og alvorlig når han er sur.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en mann som roper og skriker hvis han møter motstand (som at han mister en gaffel på gulvet etc... ) veldig irriterende og gjør meg skeptisk til om han vil bli en god far...

Anonymous poster hash: f6e28...42a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er midt oppi en krangel akkurat nå. Så da kan det selvsagt komme opp litt ting som man ikke mener, men å si at noen ødelegger livet til noen andre fordi de ikke vil spise samme mat på restaurant (som vil ha samme meny for alle som kommer)syns jeg er ganske drøyt. Jeg må jo bare le, og da blir han enda sintere og vil ikke ha middag... 5...år

Gjest brutal_mann
Skrevet

En slik mann er dat ikke mye til mann? Det er da en særdeles usjarmerende og umoden oppførsel han legger for dagen. Hvis han alltid har vert slik så er det dessverre lite du kan gjøre. Enten må du akseptere hans barnslige nykker, eller så kan du la være.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vi er midt oppi en krangel akkurat nå. Så da kan det selvsagt komme opp litt ting som man ikke mener, men å si at noen ødelegger livet til noen andre fordi de ikke vil spise samme mat på restaurant (som vil ha samme meny for alle som kommer)syns jeg er ganske drøyt. Jeg må jo bare le, og da blir han enda sintere og vil ikke ha middag... 5...år

Interessant. Evner han å reflektere over seg selv og sin egen oppførsel?

AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert dritt lei hele deg.

Anonymous poster hash: 852a5...c64
Gjest Raptuza
Skrevet

Alle kan bli sinte. Det er en naturlig følelse. Men det en kunst å lage minst mulig skade/konsekvenser. Selvbeherskelse er en god ting, samtidig som man anerkjenner sitt eget sinne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig ekstrovert person, men når jeg blir sint blir jeg veldig introvert.

Jeg blir unormalt stille, trekker meg tilbake, får en indre uro og sliter med å sove.

Anonymous poster hash: 0eda3...905
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om han ikke evner å se det selv, nei. Når jeg påpeker at det er barnslig å være sint for at noen ikke vil spise la oss si oliven, når det er fullt mulig å bli enige om noe annet,så rister han på hodet og viser meg den vakre langefingeren. Må si at jeg blir rimelig frustrert.

AnonymBruker
Skrevet

http://m.db.no/2012/01/26/tema/klikk/helse/19957544/?www=1

Fant også denne artikkelen med tanke på at vi har barn. Liker jo ikke å bli kjefta på hver gang det er noe som ikke går etter planen.

Undres om det holder at en av partene holder seg til det som står og hvordan evt å få den andre til å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...