AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Kan man bruke Permetrin insektsspray på planter uten at plantene dør? Det er for å ta små fluer jeg aldri bli kvitt. Anonymous poster hash: be0ed...106
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Jeg mener å huske det står på boksen at det er miljøskadelig, så jeg for min del har aldri turt å bruke det på eller i nærheten av planter. Anonymous poster hash: d65ab...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Ihvertfall ikke finne på å bruke stoffet innomhus. Insektmidler kan fort ha skadelig effekt på mennesker også. Les mer om virkestoffet permetrin her: http://sitem.herts.ac.uk/aeru/ppdb/en/index.htm Scroll deg der ned til "Health effects". Sett fram en skål med (såpe)vann og se om ikke fluene lokkes dit istedet. Anonymous poster hash: 53f5f...fa7
Minya Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Kjøp en dritbillig flaske rødvin. Hell en dl rødvin i et lite fat eller en bolle med lave kanter. Drypp en dråpe zalo i rødvinen, dette fjerner overflatespenningen i vinen. Sett fatet i nærheten av der fluene er, la stå i tre dager. Gjenta om det fortsatt flyr fluer i huset. Voliá! Endret 16. mai 2014 av Minya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå