AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Var på date med en fyr som gikk kjempebra. Vi hadde ikke sex - men han prøvde seg. Opplevde hele daten etc som kjempefin. Vi lo masse og hadde det gøy. Så blir han plutselig stille og blokkerer meg. Jeg spurte han hvorfor men han svarte ikke.. Jeg skjønner ingenting. Hva gjorde jeg galt?Anonymous poster hash: 6f45b...610
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Han fant vel noe som var mer gøy. Anonymous poster hash: 19649...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Jo absolutt! Men ikke første date. Turte ikke. Venninnene mine sier jeg må ha vært for tilbakeholde. Men kan han ikke bare si hvorfor???Anonymous poster hash: 6f45b...610
Gjest Koy Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje fordi du ikke ville ha sex? Kan hende han ikke var så snill og grei som du fikk inntrykk av. Har vært borti gutter som har blitt så fornærma/såra av at jeg ikke vil ha sex med dem når vi er i datingfasen at de blir sure og ikke snakker mer til meg. Kan også hende han ikke synes dere passet sammen likevel. Har selv vært på en date jeg synes gikk strålende også har jeg knapt hørt mer, og har flere venninner som har opplevd det samme. Mulig gutter er flinkere å gi inntrykk av at alt er toppers når han egentlig ikke synes dere passet så godt ilag.
Magnifique Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Hei. Off, det var leit å høre. Mest sannsynlig var han kanskje kun ute etter sex? Uansett så synes jeg det er dårlig stil å bare blokkere deg på den måten. Han kunne ha forklart seg. Og TS, du har sikkert ikke gjort noe galt. Håper du klarer å finne deg en bedre fyr 1
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Du ville ikke ha sex på første date, ergo han er ikke interessert, han hadde nok sine planer om et slags fuckbuddyforhold, men så skar det seg pga du ikke var samarbeidsvillig. Problemet hans er jo at han viser at han er som alle andre menn når han bare kutter deg ut uten å si farvel.
Sandie Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Dette har jeg også opplevd. Hvis han ikke svarer ser jeg disse teoriene som mest sannsynlige: -Han var ute etter sex og innser at du ikke er så lett på tråden som han kankje trodde. Istedenfor å bruke mer tid på deg eller svare ærlig,går han nå videre til en annen han tror er enklere å få til sengs. Vær ikke overrasket om han gjenopptar kontaken med deg senere...Ikke fall for fristelsen til å svare i så fall.. -Han innså etter daten at dere ikke passer så godt sammen likevel,men er for feig til å svare deg ærlig. -Han spiller et spill,prøver å forvirre deg eller holde deg på gress. Siden du sier han allerede har blokkert deg er det kanskje minst sannsynlig. Endret 13. mai 2014 av Sandie 1
Gjest BettyBoop Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Var på date med en fyr som gikk kjempebra. Vi hadde ikke sex - men han prøvde seg. Opplevde hele daten etc som kjempefin. Vi lo masse og hadde det gøy. Så blir han plutselig stille og blokkerer meg. Jeg spurte han hvorfor men han svarte ikke.. Jeg skjønner ingenting. Hva gjorde jeg galt?Anonymous poster hash: 6f45b...610 DU gjorde ingenting galt. Var han som var ute etter sex, fikk ikke og gadd ikke, for han var ikke interessert i no mer enn det
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Han kom...Anonymous poster hash: a58e4...6fa
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Han kom...Anonymous poster hash: a58e4...6fa Hold oss oppdatert.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Ts her.. Var ike jeg som skrev 'han kom' Det rare er at han blokkerte meg kun visse steder. Men ikke Tinder. Han bare svarer ikke.. Jeg forstår det ikke. Vi snakket sammen dagen etterpå og etter det ikke mer. Jeg blir faktisk gal av uvisshet. Kan han ikke bare si det som det er? Hadde vært greit å vite hva jeg må tenke på evt i fremtiden med andre.. Anonymous poster hash: 6f45b...610
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Ts her.. Var ike jeg som skrev 'han kom' Det rare er at han blokkerte meg kun visse steder. Men ikke Tinder. Han bare svarer ikke.. Jeg forstår det ikke. Vi snakket sammen dagen etterpå og etter det ikke mer. Jeg blir faktisk gal av uvisshet. Kan han ikke bare si det som det er? Hadde vært greit å vite hva jeg må tenke på evt i fremtiden med andre..Anonymous poster hash: 6f45b...610 Skjønner at det er kjipt, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke brukt 1 min mer på denne karen. Dere har møttes én gang, så det er jo ikke snakk om at dere har hatt noe slags forhold eller noe slikt. Han følte vel enten at kjemien ikke var der for noe videre møter, tenkte han kunne få seg noe, men så gikk det ikke slik. Og nå er han videre på nestemann. Sånn skjer, mange jenter har vært igjennom det samme! Ikke tenk på om han er tilgjengelig for kontakt på Tinder - svarer han ikke, så svarer han ikke. Det blir bare verre hvis du fortsetter å sende meldinger uten at han svarer. Anonymous poster hash: dce20...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå