AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Er det noen som har blitt gravid på Cerazette? Venter på graviditetstest i posten nå, og er mildt sakt kvalm av forventning... Skikkelig nervøs. Anonymous poster hash: 1f603...be7
misstealover Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Er en del som har blitt gravid på Cerazette, ja, men sikkert like mye som andre piller. Men jeg tror det har en del med sløvhet å gjøre, og ikke selve kvaliteten på pillene. Jeg har gått på Cerazette i over to år nå, og har ikke blitt gravid. Man kan jo så klart bli gravid selv om man er nøye med å ta pillene til samme tidspunkt hver dag, men jeg tror sjansen er veldig liten for det. Jeg har tatt såå.. mange graviditetstester etter jeg begynte på Cerazette pga. tegn til graviditet. Men det var ingenting noen av gangene. Er lett å bli paranoid når man får "symptomer" Endret 13. mai 2014 av misstealover 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Nei, ikke blitt gravid på den. Men trodde mang en gang at jeg var blitt det. For jeg hadde periodevis mange symptom på graviditet. Antar det bare er bivirkningene av den som er til forveksling lik graviditetssymptomer Anonymous poster hash: 754c6...27e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 TS her, Jeg har byttet til disse etter råd fra min lege (tidligere gått på Mercilon 28), i påvente av å sette inn p-stav. Begynte på cerazette for ca 7-8 uker siden. Dette fordi jeg visst måtte teste om jeg tålte hormonet i p-staven, da dette skal være likt med Cerazette. Jeg trener mye, og har alltid (alltid) hatt helt flat mage, selv med bruk av p-piller. Har tatt pillene til den tiden de skal. brått har jeg en slags liten bulk nederst på magen, og har lagt på meg 1,4 kg.. Jeg skjønner ingenting! Jeg vet faktisk ikke hva jeg gjør om jeg er gravid Har lest mange tråder (googlet rundt) hvor den ene etter den andre har blitt gravid på disse pillene... Herrejesus jeg er helt i ørska nå. Håper det er som dere sier, bare symptomer.. Hvis jeg ikke er gravid kommer jeg ikke til å ha sex før p-staven er vel plassert med god margin.. Anonymous poster hash: 1f603...be7
kokkos Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Jeg gikk mange år på cerazette uten å bli gravid, og de gangene jag _har_ vært gravid har symptomene vært betydelig færre enn under mine innbilte svangerskap ;-) Skulle det vise seg at du er gravid kan du ta en tur til fastlegen eller kontakte amathea, eller kanskje kontakte et sykehus direkte dersom du veit sikkert at du ønsker abort.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 TS her, Jeg har byttet til disse etter råd fra min lege (tidligere gått på Mercilon 28), i påvente av å sette inn p-stav. Begynte på cerazette for ca 7-8 uker siden. Dette fordi jeg visst måtte teste om jeg tålte hormonet i p-staven, da dette skal være likt med Cerazette. Jeg trener mye, og har alltid (alltid) hatt helt flat mage, selv med bruk av p-piller. Har tatt pillene til den tiden de skal. brått har jeg en slags liten bulk nederst på magen, og har lagt på meg 1,4 kg.. Jeg skjønner ingenting! Jeg vet faktisk ikke hva jeg gjør om jeg er gravid Har lest mange tråder (googlet rundt) hvor den ene etter den andre har blitt gravid på disse pillene... Herrejesus jeg er helt i ørska nå. Håper det er som dere sier, bare symptomer.. Hvis jeg ikke er gravid kommer jeg ikke til å ha sex før p-staven er vel plassert med god margin.. Anonymous poster hash: 1f603...be7 Vektoppgang er vanlig med Cerazette. Jeg gikk opp 5 kg og fikk de ikke av samme hva jeg gjorde. De forsvant i løpet av 2 uker etter at jeg hadde tatt siste pille. Men uansett om du skulle blitt gravid, så er det nå litt tidlig å få mage om du ikke har gått på de mer enn 7-8 uker. Anonymous poster hash: 754c6...27e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Vektoppgang er vanlig med Cerazette. Jeg gikk opp 5 kg og fikk de ikke av samme hva jeg gjorde. De forsvant i løpet av 2 uker etter at jeg hadde tatt siste pille. Men uansett om du skulle blitt gravid, så er det nå litt tidlig å få mage om du ikke har gått på de mer enn 7-8 uker. Anonymous poster hash: 754c6...27e Altså, det er ikke en mage, det er bare en liten.. bulk.. Helt nederst på magen. Håper det bare er en liten vektøkning......... Anonymous poster hash: 1f603...be7
kokkos Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Vektoppgang er vanlig med Cerazette. Jeg gikk opp 5 kg og fikk de ikke av samme hva jeg gjorde. De forsvant i løpet av 2 uker etter at jeg hadde tatt siste pille. Men uansett om du skulle blitt gravid, så er det nå litt tidlig å få mage om du ikke har gått på de mer enn 7-8 uker.Anonymous poster hash: 754c6...27e Ikke for å skremme ts unødvendig/ytterligere, men ved mine svangerskap gikk jeg raskt opp et par kilo og fikk oppblåst mage lenge før det var livmoras størrelse som forårsaket det. Men jeg gikk også opp noen kg da jeg starta med pillene. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Krysser fingrene for at det er vektøkning.. Hvis ikke..??????? TS Anonymous poster hash: 1f603...be7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble gravid på cerazette. Sitter her med kul på magen akkurat nå Men det skal sies at jeg var litt sløv med pillene, og det derfor ikke gjorde så mye at jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 30ccb...38c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble gravid på cerazette. Sitter her med kul på magen akkurat nå Men det skal sies at jeg var litt sløv med pillene, og det derfor ikke gjorde så mye at jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 30ccb...38c TS Jeg er så babysyk at det er egentlig ikke en "trist" sak på den måten altså... Men jeg har INGEN nær familie å dele byrden med. Adoptivmoren min døde for 8 måneder siden og etterlot ikke stort, hverken annen familie jeg er nær, eller penger. Bor langt uti ørska (derfor bestilt test som kommer i posten), har ingen pengebuffer utenom +/-20 000 og det jeg får i stipend. Jeg får akkurat pengene til å møtes uten å ta av sparekontoen. Eventuell barnefar har uttrykkt GANSKE KLART hvor han står hvis det blir noen graviditet.. På grunn av dette har jeg derfor hverken kapasitet eller lyst til å få barn akkurat nå... Dette er så himla tungt. Føler jeg tar "sorgene på forskudd", men jeg blir jo sittende å tenke "hva om..." Anonymous poster hash: 1f603...be7
LatersBaby Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble gravid på Cerazette. Det er vel egentlig en minipille som skal taes til et bestemt tidspunkt hver dag. Det hadde ikke legen opplyst meg om...
Gjest Nikki09 Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble gravid på Cerazette. Det er vel egentlig en minipille som skal taes til et bestemt tidspunkt hver dag. Det hadde ikke legen opplyst meg om... Jeg ble gravid på cerazette selv om jeg tok de på samme tid hver dag Lykke til TS!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble gravid på Cerazette. Det er vel egentlig en minipille som skal taes til et bestemt tidspunkt hver dag. Det hadde ikke legen opplyst meg om... Cerazette har et "slingringsmonn" på 12 timer, samme som andre p-piller, mens minipillen (Conludag) kun har 3 timer. Jeg har aldri hørt om noen som har blitt gravid på Cerazette, og har heller ikke blitt det selv. Innbilt svangerskap har jeg imidlertid hatt et par ganger Anonymous poster hash: 83e4d...d09 1
brightness Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har slurvet med pillene, men har gått på Cerazette i 5 år og ikke blitt gravid.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Nå har jeg fått test i posten, så da blir det å sjekke i morgen tidlig. TS Anonymous poster hash: 1f603...be7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå