AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #141 Skrevet 27. mai 2014 Det burde vært ulovlig. Makan til ekkel rett. Husker jeg fikk det servert som gjest og jeg brakk meg av frityrstanken. De som liker fondue burde begynne å jobbe på McDonalds. Fiskepudding, erter fra boks, reker i lake, hvit saus og terteskjell er det jeg husker best.Anonymous poster hash: 1146b...55b Jeg synes det er godt, men det kan ikke lages inne. Man må ta det på veranden eller i uthuset eller noe. Anonymous poster hash: aedae...9a0
Try2 Skrevet 29. mai 2014 #143 Skrevet 29. mai 2014 Joikakaker Mye spagetti med fks bacon eller laksebiter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #144 Skrevet 29. mai 2014 Spagetti a la capri på brødskive var en slager når Mamma jobba kveld. Mye poteter, ris og makaroni som tilbehør til middag. Fiskepinner, kokt fisk, fiskeboller og fiskekaker. grønnsakene var ALLTID kokte gulrøtter og til lørdagskosen fikk vi salat, det var liksom litt luksus med rå grønnsaker Lørdagsmat var enten kyllinglår, hamburger, spagetti eller hjemmelaga pizza. Seigmenn, dumle, mentos og crispo var fast lørdagsgodis. Av kaker var det alltid langpanne-sjokoladekake eller bløtkake. Ellers spiste vi mye brødskiver og tine yoghurt + drikkeyoghurt. Anonymous poster hash: 9812b...8f1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #145 Skrevet 29. mai 2014 Maxboller med spaghetti! Også fiskekaker på brødskive. I helgene gikk det mye i lasagne, gryterett i pitabrød og taco med skjell Anonymous poster hash: 8edc1...144
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #146 Skrevet 29. mai 2014 Hos farmor og farfar ville jeg alltid ha spaghetti med kjøttsaus når jeg overnattet på lørdager. Husker kjøttsausen besto av kjøttdeig, hermetis chapugnong og brun saus. Altså ikke tomatsaus men det var godt! Også tv-godt pose til barne tv Anonymous poster hash: 8edc1...144
Shinigami Skrevet 30. mai 2014 #148 Skrevet 30. mai 2014 Også tørre nudler. Moste dem , krydra dem og spiste dem som snacks.
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 30. mai 2014 #149 Skrevet 30. mai 2014 Også tørre nudler. Moste dem , krydra dem og spiste dem som snacks. Haha,jeg også
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 30. mai 2014 #150 Skrevet 30. mai 2014 Ellers husker jeg: tomatsuppe og pannekaker kjøttkaker,gjerne sammen med middagspølser middagspølser med diverse tilbehør,men alltid kokte poteter. Det spiste vi mye av husker jeg. fiskepudding Lørdagskosen var som regel grøt tidlig på dagen også hjemmelaget pizza. Etter hvert ble det taco,biff og litt mer fancy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå