Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt morsomt med disse sminketabbene til kjendisene. Link til Angelina Jolie og noen bilder av andre kjendiser nede på siden som viser de samme sminketabbene. Men jeg lurer på hvordan de kan ha unngått å legge merke til det selv i speilet før de gikk ut. Noen som har gjort den samme sminketabben her? :)

http://www.seher.no/kjendis/angelina-gikk-i-sminke-fella-71410

Anonymous poster hash: c28f4...f9c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Disse hvite flekkene synes vel ikke før man blir fotografert med blitz? Det gjelder sikkert for mye av det andre også. Men når man vet at man skal fotograferes bør man selvsagt ta slike forbehold og tilpasse sminken deretter.

Anonymous poster hash: b55fb...984

• Liker 5
Skrevet

Det er nok for mye highlighter. De sminker de med mye countouringpudder for at ansiktet skal se best mulig ut. De er omtrent ugjenkjennelige uten sminke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er så artig med det der, alle kan ha en dårlig sminkedag.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Artig med sminketabber. Må ha litt selvironi vet du :)

Det er nok kanskje som AB sier at det ikke blir synlig før man blir tatt bilde av med blitz.

Anonymous poster hash: c28f4...f9c
Gjest BabyBlue
Skrevet

De der hvite flekkene man får er pga. Makeup Forever sitt HD pudder, som stort sett bare inneholder silica (?), som igjen reflekterer utrolig mye lys tilbake under blitsfotografering. Alle makeupartister burde vite at det og produkter med spf er et stort nono om man skal bli tatt bilde av. Ironisk at omtrent alle kjendiser har blitt avbildet med det i ansiktet, trodde at de som sminket dem visste litt bedre. Jeg mener, de sminker kjendiser for petes sake...

Her er en film som viser hva som skjer.

AnonymBruker
Skrevet

De der hvite flekkene man får er pga. Makeup Forever sitt HD pudder, som stort sett bare inneholder silica (?), som igjen reflekterer utrolig mye lys tilbake under blitsfotografering. Alle makeupartister burde vite at det og produkter med spf er et stort nono om man skal bli tatt bilde av. Ironisk at omtrent alle kjendiser har blitt avbildet med det i ansiktet, trodde at de som sminket dem visste litt bedre. Jeg mener, de sminker kjendiser for petes sake...

Her er en film som viser hva som skjer.

Hva bruker du til å konturere med? :)

Anonymous poster hash: b7af9...1d4

Skrevet

Da er det ikke sminke tabber herre så teit. Det er pga blitzen

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hva bruker du til å konturere med? :)

Anonymous poster hash: b7af9...1d4

Chanel sitt konturpudder (blush) i Notorious. Det selges ikke lenger, og er svindyrt på ebay, men om du vil ha noe som ligner er Lhasa fra Nars er også lik, selv om det er en øyenskygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...