Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Her i Norge har kvinner omkring 50% av den gjennomsnittlige mann sin inntekt. Rundt 200 000 mot 400 000, fordi så mange jobber deltid osv og menn jobber mer.

Barna blir da veldig ofte hos mor, så da blir det mer jobb. "Pensjon" blir redusert fordi de mister jo de ekstra pensjonspoengene til mannen når de blir gamle. 50% skiller seg jo. Hvordan takler dere det?

Endret av Idollet
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Her i Norge har kvinner omkring 50% av den gjennomsnittlige mann sin inntekt. Rundt 200 000 mot 400 000, fordi så mange jobber deltid osv og menn jobber mer.

Barna blir da veldig ofte hos mor, så da blir det mer jobb. "Pensjon" blir redusert fordi de mister jo de ekstra pensjonspoengene til mannen når de blir gamle. 50% skiller seg jo. Hvordan takler dere det?

Hvorfor skal du vite det?

Gjest Idollet
Skrevet

Hvorfor skal du vite det?

Hadde vert interessant å høre :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde vert interessant å høre :)

Hadde det vært det da ja.

Skrevet

Takler? Jeg takler det bra. Vi hadde særeie, så det er ikke så mye å takle egentlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er digg jeg. Hadde to små barn og en lat tenåring før, og etter skilsmissen så har jeg bare to små barn :) Dagene er mye enklere nå, trenger ingen flere menn i livet mitt som jeg må rydde og vaske opp etter :) Og ikke tjente han mer enn meg heller.

Anonymous poster hash: 6546e...276
  • Liker 4
Skrevet

De fleste takler det bra. Har man noe annet valg da?

• Liker 1
Skrevet

De fleste kvinner takler skillsmisse bedre enn menn Anonymous poster hash: c4bbd...f80

det tror jeg også faktisk, men jeg tror det har noe med at kvinner ofte har større nettverk, lettere for å prate om det med andre og kanskje litt lettere for å få seg ny partner fortere.
Skrevet

Nøyaktig hva er det du lurer på om kvinner takler? Den følelsesmessige delen av skilsmissen, den praktiske delen, eller den økonomiske delen?

Felles for de alle er vel at alle kvinner (og menn) som opplever en skilsmisse, bare er nødt til å takle det. Uansett. Det kan være vondt, det kan være godt, alt ettersom. Mens du, du generaliserer så jævlig at hele innlegget ditt fremstår som overlegen blærete trolling.

• Liker 1
Skrevet

Det handler nok mer om de kvinnene som blir i dårlige forhold, kjemper og kjemper til de til slutt får nok. Så klart blir man lykkeligere da. Så er det jo typisk at mannen som har fått alt etter sin pipe trivdes best med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...