Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har erfaring med at eksen og nåværende kjæreste er i samme familie/slekt?

Anonymous poster hash: 6301b...52a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

<det går bra

Anonymous poster hash: e7d0f...efd
  • Liker 2
Skrevet

Spørs hvor nære slekt de er... og hvor stor x er? Snakker vi et langt og alvorlig forhold eller var det bare en fling over noen mnd?

AnonymBruker
Skrevet

De er brødre. 🙊 forholdet til min eks varte i ca 2år. Det er nå 5 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt ekkelt. Og ikke minst pinlig i familiesammenhenger.

Anonymous poster hash: bff12...5c5

• Liker 13
Gjest Blyanten
Skrevet

Det kan fort bli pinlig. Og brødrene er helt ok med dette?

• Liker 1
Skrevet

Litt for nære.... vil bare bli awkward i senga...

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er ingenting moralsk galt i dette, men jeg tror at for de aller fleste så ville det vert litt merkelig. Men, alder har jo noe å si. Om dere var sammen fra 5 til 7 klasse og du nå er på slutten av videregående og er sammen med broren så kan det være søtt og sjarmerende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en som var sammen med to søstre. Han gjorde det slutt med ene søstra for å bli sammen med hun andre. Pinlig hele greia!! Hva sier foreldrene til brødrene om dette? Og hva sier eksen din? Nei, som den over meg sier: awkward i senga!!

Anonymous poster hash: 2785a...b25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes mest synd på foreldrene jeg faktisk.. Herregud å kleint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 40299...7c4

• Liker 2
Skrevet

Med mindre du og han er sikker på at dere aldri vil ha noen andre.. Men, nei, jeg vil heller anbefale deg å finne en annen singel fyr. Det er deg ryktene vil gå ut over om du velger broren. Ikke brødrene.

Skrevet (endret)

Men på en annen side igjen, så slipper du i det minste å bli kjent med nye svigerforeldre...

Endret av got2go
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Svigermor" tok det tungt når det ble slutt mellom meg og eksen så...😛

Ikke en helt ideell situasjon kjenner jeg. Kan legge til at de er enegget tvillinger. Så der fikk jeg vel trollstempelet.

Skrevet

"Svigermor" tok det tungt når det ble slutt mellom meg og eksen så...

Ikke en helt ideell situasjon kjenner jeg. Kan legge til at de er enegget tvillinger. Så der fikk jeg vel trollstempelet.

Ja det gjorde du.

TROLL.

• Liker 1
Skrevet

Men når de er tvillinger kunne du jo like gjerne bare holdt deg til den første med en gang?

Skrevet

Det er jo ikke lenge siden det var en som spurte om det var ok å holde på med tvillingsøsteren til eksen sin.. Samme bruker som troller kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som avløste den ene søsteren etter den andre. Det ble skikkelig ekkelt i vennegjengen ei stund.

Skrevet

Men når de er tvillinger kunne du jo like gjerne bare holdt deg til den første med en gang?

Utseendemessige tvillinger kan være ganske forskjellige som kjærester.

Skrevet

Utseendemessige tvillinger kan være ganske forskjellige som kjærester.

Skjønner jo det, har ikke 'ironi' ikonet på ipaden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...