Gå til innhold

Den store dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod opp kl. 8.30, spiste frokost og etterhvert kom sminkør, frisør og forlover! Jeg var ganske rolig, men forloveren min var kjempe nervøs. Lillesøsteren min ble også pyntet og hun var så nydelig! Jeg ble også kjempe fornøyd med meg, tenkte jeg skulle lagt ut et bilde, men har glemt kamera mitt hos mamma! Vi begynte å bli klare og da pappa kom å skulle hente meg, gav han meg en klem og tårene bare sprutet! Jeg var så rørt, hadde kjent tårene presset på innimellom, men da rant det over! Jeg så også brudgommen da han skulle dra og han var helt nydelig.. :hjerte:

Vi kom litt tidlig til kirken, så vi ventet før vi kjørte helt ned dit. Men da vi kom dit, var dørene lukket, så vi gikk ut! Der ventet brudesvenn og han var jo så skjønn! Vi stilte oss opp i gangen og både pappa og jeg tok noen veeeldig dype magedrag! Så sluttene klokkene å kime og musikken begynte og dørene ble åpnet! Jeg fikk ikke med meg så mye av musikken, annet enn at jeg hørte trompetisten spillte litt falskt! Jeg tror jeg smilte litt i begynnelsen, så måtte jeg bare konsentrere meg om å holde tårene tilbake. Mannen kom ned trappen og hilste på pappa og gav meg et kyss på kinnet og tok meg med opp trappen. Vi satte oss og solisten sang Det Vackraste, det var helt rått! Hun hadde en stemme som var helt ubeskrivelig, alle har kommentert det etterpå. De hadde lyst til å klappe! Resten av vielsen gikk bra, jeg var litt rørt underveis, men det gikk greit! Da vi skulle ut, prøvde jeg også å smile litt, men jeg kom på når vi var ute at vi hadde gått litt vel fort!!

Vi stilte oss opp i "gangen" og tok i mot gratulasjoner. Her var jeg også sikker på at tårene skulle komme, men det gikk overraskende bra! Vi gikk ut på trappen og folk tok noen bilder og da vi skulle gå, blåste de såpebobler! Det var så stilig, håper det blir noen bra bilder med det! Men jeg synes det hele gikk litt fort! Vi tok bare et kyss på trappa, men men!

Så reiste vi tilbake til kroa og tok masse bilder! Vi hadde kjempe fint vær! Det hadde regna mens vi var i kirken, så vi hadde flaks! Det var nydelig vær resten av dagen også! Vi tok bilder med forlovere og brudebarn. Men jeg er overbevist om at bildene ikke ble bra! Håper jeg tar feil.. :-?

Før middag kikket vi litt på gavene, fikk sinnsykt masse! Og mesteparten var greit! Skal på en liten bytterunde i dag! Under middagen kom det noen tårer, pappa holdt en fin tale og jeg fikk sang fra søstrene mine. Og så sang lillesøsteren min en sang til meg, den var kjempe fin! Tårene bare trillet, pappa var ganske rørt også! Mannen min innrømmet også det i går at han ble rørt han og! Vi fikk mange fine og morsomme taler og sanger! Middagen var ferdig akkurat rundt den tiden vi beregnet. Så var det kaffe avec og vi gikk litt rundt å snakket med folk. Junimannen gruet seg til brudevalsen, men den gikk kjempe fint og jeg var så glad. Det var så fint å danse til From this moment on. Mamma og pappa begynte å danse litt uti sangen og etterhvert fulgte flere på. Vi danset en dans til..Han kan hvis han vil!

Så var det kaker og mannen fikk sin egen marsipankake. Folk synes den var så flott og jeg fikk mye skryt av den og kommentarer på at alt var så god planlagt og vel gjennomført Resten av kvelden ble litt dansing, prat med gjester og mye hygge! Men jeg var så sliten og vondt i ryggen, så det var deilig å komme seg i seng! Og der hadde min forlover vært å strødd roser og roseblader på sengen! Det var så koselig! Jeg sovnet som en stein og noe mer spennende bryllupsnatt ble det ikke, pga mine sår på lårene etter strømpene :evil: Men vi tar det igjen på bryllupsreisen :sjarmor:

Jeg har fått min sjelevenn og jeg er ubeskrivelig lykkelig :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med vel overstått :-)

Gjest Lompa
Skrevet

GRATULERER!!!

Håper det kommer noen bilder etterhvert. Godt at alt gikk fint og at dere fikk en minneverdig dag!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Gleder meg til å se bilder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer så mye. Så gøy å lese alle disse referatene som kommer fra forsommerbrudene. Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer saa mye Fru Juni! Hoertes ut som dere hadde en knall dag! Ha en kjempefin bryllupsreise, da!

Stor klem

Skrevet

så koselig!!!gratulerer så mye!!!!

Gjest Tabby
Skrevet

Gratulerer så masse med vel overstått bryllupsdag. Det høres ut som dere har hatt en knallfin dag!

Skrevet

Gratulerer så mye med vellykket dag og inngått ekteskap :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Så flott at det gikk så bra! :-)

Skrevet

GRATULERER! :blomst_opp:

Så bra at dagen ble så fin for dere. Masse lykke til videre. :P

Skrevet

Gratulerer!Hørtes jo helt herlig ut!

Skrevet

Gratulerer og masse lykke til med ekteskapet! :hjerte:

Skrevet

Gratulerer så mye ! Høres ut som en flott dag :P

Skrevet

Gratulerer masse, Juni04! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...